تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 3308

رسانه ایتالیایی: بازیکنان نوجوان والیبال ایتالیا آماده دفاع از عنوان قهرمانی ۲۰۱۹ در تهران

رسانه ایتالیایی: بازیکنان نوجوان والیبال ایتالیا آماده دفاع از عنوان قهرمانی ۲۰۱۹ در تهران

به گزارش ایسنا، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال جهان از تاریخ ۲ تا ۱۱ شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. ۲۰ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مسابقات دور مقدماتی در چهار گروه پنج تیمی (بدون حضور دو تیم گواتمالا و جمهوری دومینیکن) برگزار می‌شود. سایت volleyball ایتالیا در

به گزارش ایسنا، هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال جهان از تاریخ ۲ تا ۱۱ شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. ۲۰ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مسابقات دور مقدماتی در چهار گروه پنج تیمی (بدون حضور دو تیم گواتمالا و جمهوری دومینیکن) برگزار می‌شود.

سایت volleyball ایتالیا در گزارشی به برگزاری این رقابت ها پرداخته است. تیم ملی والیبال ایتالیا در سال ۲۰۱۹ موفق شد عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام خود کند، به همین دلیل این سایت ایتالیایی نوشت: نوجوانان والیبال ایتالیا برای دفاع از عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۹ خود در تهران به مصاف حریفانشان می روند.  

ایتالیا یکی از رقیبان جدی ایران در این مسابقات به حساب می آید. نوجوانان والیبال ایران از سری دیدارهای تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف نوجوانان ایتالیا رفته و با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را شکست دادند.

مسعود آرمات سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران درباره این بازی گفت: به دلیل برگزاری اردوی تدارکاتی در ایتالیا شناخت کافی از این تیم داشتیم. ایتالیایی‌ها یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند، به خوبی آن ها را آنالیز کرده بودیم. بازیکنانم نقشه‌های ما را به خوبی در زمین پیاده کردند که خوشبختانه موفق به شکست این تیم شدیم.

گروه‌بندی دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به قرار زیر است:

گروه اول: ایران، نیجریه، لهستان، گواتمالا (حذف)، هند

گروه دوم: ایتالیا، جمهوری چک، بلاروس، کلمبیا، برزیل

گروه سوم: روسیه، بلغارستان، کامرون، بلژیک، تایلند

گروه چهارم: آرژانتین، مصر، آلمان، کوبا، جمهوری دومینیکن (حذف)

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.