تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۳
کد خبر : 5288

دمشق تحریم‌های غرب را مجازات جمعی و تروریسم اقتصادی خواند

دمشق تحریم‌های غرب را مجازات جمعی و تروریسم اقتصادی خواند

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت: “محاصره غیرقانونی و غیر اخلاقی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه مردم سوریه که مجازات جمعی و تروریسم اقتصادی است، به تلاش‌های بشردوستانه دولت دمشق آسیب جدی می‌رساند. وی طی سخنرانی خود در شورای امنیت بر ضرورت اجرای

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت: “محاصره غیرقانونی و غیر اخلاقی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه مردم سوریه که مجازات جمعی و تروریسم اقتصادی است، به تلاش‌های بشردوستانه دولت دمشق آسیب جدی می‌رساند.

وی طی سخنرانی خود در شورای امنیت بر ضرورت اجرای تعهدات اعلامی برای تامین مالی طرح اقدام بشردوستانه تاکید و هرگونه تلاش کشورهای متخاصم را برای تحمیل پروژه هایی که با منافع ملی سوریه در تعارض است رد کرد.

نماینده سوریه همچنین از این دولت‌ها خواست “دست از رویکرد مخرب خود بردارند، سرمایه گذاری در تروریسم و تشکیل ائتلاف‌های غیرقانونی به بهانه مبارزه با آن، هزینه کردن میلیاردها دلار برای راه اندازی جنگ‌های بیهوده و برهم زدن امنیت و ثبات کشورهای عضو در این سازمان بین المللی را متوقف کنند.”

صباغ گفت که سوریه “سنگ اندازی نیروهای اشغالگر ترکیه و ابزارهای تروریستی آن در مسیر کاروان کمک‌رسانی به منطقه الاتارب در شمال غرب سوریه را محکوم می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.