تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
کد خبر : 3344

انتقاد از مدیر سابق سیا بابت مقایسه حامیان ترامپ با طالبان

انتقاد از مدیر سابق سیا بابت مقایسه حامیان ترامپ با طالبان

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، پنجشنبه گذشته ژنرال هیدن یک تصویر دو قسمتی را در توییتر بازنشر کرد. تصویر بالایی، ردیف خودروهای طالبان در یک جاده را نشان میداد که شبه‌نظامیان سیاه‌پوش با سلاح و پرچم در حال حرکت بودند و زیر آن نوشته شده بود “طالبان آنها” و در

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، پنجشنبه گذشته ژنرال هیدن یک تصویر دو قسمتی را در توییتر بازنشر کرد. تصویر بالایی، ردیف خودروهای طالبان در یک جاده را نشان میداد که شبه‌نظامیان سیاه‌پوش با سلاح و پرچم در حال حرکت بودند و زیر آن نوشته شده بود “طالبان آنها” و در تصویر پایینی، یک ردیف خودروها در آمریکا با پرچم‌های آمریکا و پرچم‌های “ترامپ ۲۰۲۰” دیده میشد که روی عکس نوشته شده بود “طالبان ما”.

هیدن یک ژنرال چهار ستاره بازنشسته از نیروی هوایی آمریکاست که سابقه مدیریت آژانس امنیت ملی، معاون ارشد اطلاعات ملی و همین مدیریت سیا را در کارنامه دارد. در حالی که برخی از واکنش‌ها به نظر میرسید با احساس هیدن مبنی بر اینکه حامیان ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا اساسا با طالبان یکی هستند، هم نظر بودند اما بیشتر آنها انتقادی بود.

یکی از کاربران نوشت: وای با این همه تجربه شما، جای تعجب است اگر نتوانید تهدید واقعی را از هیاهوی رسانه‌ای تشخیص دهید و چنین مزخرفی را بازنشر دهید. لجنزارتر از بقیه.

کاربر دیگری هم در توییتر نوشت: سیا جوک است.

پیام توییتری ژنرال هیدن در شرایطی منتشر شد که گروه شبه‌نظامی طالبان بعد از آغاز خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان پس از ۲۰ سال، دوباره کنترل این کشور جنگ‌زده را به دست گرفتند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.