تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 10504

استفن کری: حالا بهترین شوتزن بسکتبال هستم

استفن کری: حالا بهترین شوتزن بسکتبال هستم

به گزارش ایسنا، استفن کری فوق ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز، موفق شد در دیدار امروز صبح تیمش مقابل نیویورک نیکس رکورد بیشترین پرتاب سه امتیازی در تاریخ مسابقات NBA را بشکند. استفن کری در این مورد گفت:‌ از سه سالگی شروع به شوت زنی کردم و عاشق این کار هستم. رویای چنین روزهایی

به گزارش ایسنا، استفن کری فوق ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز، موفق شد در دیدار امروز صبح تیمش مقابل نیویورک نیکس رکورد بیشترین پرتاب سه امتیازی در تاریخ مسابقات NBA را بشکند.

استفن کری در این مورد گفت:‌ از سه سالگی شروع به شوت زنی کردم و عاشق این کار هستم. رویای چنین روزهایی را داشتم و اکنون به این مرحله رسیده‌ام که بسیار رویایی است. از همه دوستانم که در این مسیر و رسیدن به این موفقیت کمک کرده‌اند سپاس گزارم. آن‌ها به من پاس دادند و من هم زحمات آن‌ها را به بار نشاندم.

استفن کری: حالا بهترین شوتزن بسکتبال هستم

فوق ستاره بسکتبال جهان در پاسخ به این سوال که اکنون از نظر او بهترین سه امتیازی زن تاریخ بسکتبال کیست؟ اظهار کرد: اگر پیش از کسب چنین رکوردی این سوال را می‌پرسیدید واقعا دو دل بودم و برای جواب دادن شک می‌کردم اما اکنون این عنوان را در دست دارم.

او در پایان گفت: خیلی خوشحال هستم و از هواداران حاضر دو تیم در سالن “مدیسن اسکوئر گاردن” تشکر می‌کنم که اجازه دادند این لحظه زیبا را داشته باشم و در آن غرق شوم.

فوق ستاره‌هایی چون لبران جیمز و ری آلن (رکورد دار سابق پرتاب سه امتیازی در NBA) نیز این موفقیت کری را به او تبریک گفتند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.