تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
کد خبر : 6460

ملی‌پوش هندبال زنان: کادر فنی را روی نیمکت داشتیم برنز می گرفتیم/ بعد از آسیایی همه علائم داریم

ملی‌پوش هندبال زنان: کادر فنی را روی نیمکت داشتیم برنز می گرفتیم/ بعد از آسیایی همه علائم داریم

ملی‌پوش هندبال زنان در گفت و گو با ایسنا، بعد از کسب عنوان چهارمی آسیا و سهمیه جهانی اظهار کرد: این مسابقات در شرایط خیلی خاصی برگزار شد. ما با آمادگی خوبی به این مسابقات رفتیم. اردوهای مداوم و پشت سر هم را انجام داده و تیم یکدستی بودیم. اما آنجا شرایط از نظر امکانات

ملی‌پوش هندبال زنان در گفت و گو با ایسنا، بعد از کسب عنوان چهارمی آسیا و سهمیه جهانی اظهار کرد: این مسابقات در شرایط خیلی خاصی برگزار شد. ما با آمادگی خوبی به این مسابقات رفتیم. اردوهای مداوم و پشت سر هم را انجام داده و تیم یکدستی بودیم. اما آنجا شرایط از نظر امکانات خوب نبود و پروتکل‌ها رعایت نمی‌شد.

شهسواری افزود: این شرایط موجب شد کادر فنی تیم ملی از بازی دوم به بعد یکی یکی تست‌هایشان مثبت شود. ما در اکثر بازی‌ها کادر فنی را در اختیار نداشتیم ولی خداراشکر با همین شرایط در بازی‌های گروهی توانستیم پیروز شویم و از گروه بالا بیاییم. نبود کادر فنی در مسابقات نیمه نهایی خیلی حس می‌شد و اگر آنها روی نیمکت بودند ۱۰۰ درصد مقام می‌آوردیم. حال خداراشکر که برای اولین بار توانستیم سهمیه جهانی را بگیریم و زحماتی که برای ما کشیده شده بود را بی نتیجه نگذاریم.  

شهسواری به مثبت شدن تست کادر فنی اشاره کرد و گفت: کرونا همه چیز را بهم ریخت و از چیزی که می‌ ترسیدیم سرمان آمد. بازیکنان در قرنطینه بودند و هیچکدام تستشان مثبت نشد تا روزی که با سوریه مسابقه داشتیم. در آن روز تست صونا بیداد بازیکن پخش ما مثبت شد و دیگر نتوانست بازی کند. 

وی در پاسخ به این‌ سوال که به چه امکانات و شرایطی برای مسابقات جهانی نیاز است افزود: چیزی که دغدغه و مهم است سلامتی و منفی بودن تست‌هایمان است. همگی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا دوز دوم واکسن سینورفام را هم زده بودیم ولی نمیدانم چرا تست ها مثبت شد.  ما حتی هیچ بازی تدارکاتی هم نداشتیم، حتی با قطر که قرار بود دیدار تدارکاتی داشته باشیم به خاطر نوع واکسن ما را قبول نکردند. حضور در مسابقات جهانی تاکنون برای ما اتفاق نیفتاده و واقعا مهم است که تست بازیکنان مثبت نشود. من تنها به این موضوع فکر می‌کنم.  

شهسواری گفت: ما می‌توانستیم خیلی راحت تیم قزاقستان را شکست دهیم چون حتی در نیمه اول بازی ما ۵ گل از آن تیم جلو بودیم اما ناهماهنگی و نبود کادر فنی سبب شد بازی را واگذار کنیم. البته بازیکنان همه باسابقه و با تجربه بودند اما اگر کادر روی نیمکت تیم ملی حضور داشت و دلگرمی می‌داد اثر گذار بود و ما می‌توانستیم سوم شویم و برنز بگیریم. 

ملی‌پوش هندبال زنان در خصوص مثبت بودن تست سایر بازیکنان گفت: روزی که از مسابقه برگشتیم همگی علائم گلودرد و آبریزش بینی را داریم اما هنوز جواب تست‌هایمان آماده نشده است.

وی در پایان گفت: از تمامی مربیان خصوصا آقای توانگر که در این سال‌ها حمایت و تلاش کردند که اکنون نتیجه قابل قبول بگیریم تشکر می‌کنم. همچنین از هیات هندبال قزوین که در شرایط خاصی میزبان اردوهای تیم ملی شدند هم تشکر می‌کنم. اگر سوم می‌شدیم خیلی شرایط عوض می‌شد اما نشد و قسمت نبود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.