تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 15945

۴۵ میلیارد تومان برای ۲ طرح درمانی سمنان اختصاص یافت

۴۵ میلیارد تومان برای ۲ طرح درمانی سمنان اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، کامران قدس ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به استان سمنان به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری با بیان اینکه دو مجموعه درمانی مهم در شهرستان سمنان در دست احداث است، ابراز کرد: تنها مرکز سوانح سوختگی و یک مرکز درمان سرطان در زمره این طرح‌ها هستند. وی

به گزارش خبرنگار مهر، کامران قدس ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به استان سمنان به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری با بیان اینکه دو مجموعه درمانی مهم در شهرستان سمنان در دست احداث است، ابراز کرد: تنها مرکز سوانح سوختگی و یک مرکز درمان سرطان در زمره این طرح‌ها هستند.

وی با بیان اینکه برای این دو طرح ۴۵ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است، ابراز کرد: بیش از ۹۰ درصد اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل بیمارستان سوختگی و سرطان سمنان جذب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه امیدواریم این دو طرح مهم درمانی در هفته دولت پیش رو افتتاح شوند، ابراز کرد: این دو طرح نیاز درمانی مبرمی را از مردم استان سمنان تأمین خواهد کرد و نمی‌گذارد که مردم برای درمان به دیگر استان‌های کشور به خصوص تهران و مشهد سفر کنند.

قدس با بیان اینکه تکمیل بیمارستان جامع فوق تخصصی سوختگی سمنان همچنین هزینه و دشواری‌های سفر بیماران و همراهان آنها را به ساری و تهران کاهش می‌دهد، گفت: به واسطه قرارگیری سمنان در مسیر کریدور شرق به غرب احداث این طرح بسیار اهمیت دارد.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.