تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 36149

۲۱ کشته و زخمی در سانحه رانندگی جنوب تاجیکستان

۲۱ کشته و زخمی در سانحه رانندگی جنوب تاجیکستان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از بی بی سی، وزارت کشور تاجیکستان در این رابطه اعلام کرد: در این حادثه یک کامیون شرکت «کفالت واردات و صادرات» که ترمزش از کار افتاده بود با چند خودرو و واحد مسکونی برخورد کرده است. بر اساس گزارش‌ها، راننده ۳۷ ساله کامیون، شش

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از بی بی سی، وزارت کشور تاجیکستان در این رابطه اعلام کرد: در این حادثه یک کامیون شرکت «کفالت واردات و صادرات» که ترمزش از کار افتاده بود با چند خودرو و واحد مسکونی برخورد کرده است.
بر اساس گزارش‌ها، راننده ۳۷ ساله کامیون، شش راننده خودروهای دیگر و سه زن در این تصادف جان خود را از دست داده‌اند. همچنین وضعیت پنج نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.
دادستانی کل تاجیکستان در این رابطه پرونده جنایی باز کرده است و رئیس جمهوری این کشور هم گفته است که خانواده‌های قربانیان از دولت، «کمک مالی» دریافت خواهند کرد.
بر اساس اطلاعات رسمی در شش ماه اول سال جاری میلادی (۲۰۲۳) در جاده‌های تاجیکستان ۱۶۱ تصادف رخ داده است. اخیرا وزارت راه و ترابری تاجیکستان اعلام کرده است که در این تصادف‌ها ۱۰۱ نفر جان باخته و ۱۷۱ تن دیگر زخمی شده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.