تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 49403

۱۵۳ بوستان منطقه ۱۵ تهران برای روز طبیعت آماده شد

۱۵۳ بوستان منطقه ۱۵ تهران برای روز طبیعت آماده شد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، هادی صدیقی در تشریح فعالیت‌های ویژه در بوستان های منطقه همزمان با روز طبیعت گفت: امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با بهار قرآن و ضیافت الهی؛ علاوه بر اقدامات متداول هرساله؛ با تدارک برنامه‌های معنوی برای تقویت نشاط اجتماعی بهره بردیم و روز طبیعت در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، هادی صدیقی در تشریح فعالیت‌های ویژه در بوستان های منطقه همزمان با روز طبیعت گفت: امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با بهار قرآن و ضیافت الهی؛ علاوه بر اقدامات متداول هرساله؛ با تدارک برنامه‌های معنوی برای تقویت نشاط اجتماعی بهره بردیم و روز طبیعت در بوستانهای منطقه با حال و هوای میهمانی خدا برگزار می شود.
او افزود: بوستان‌های واقع در نواحی هفتگانه منطقه با اقدامات خدمات شهری و فضای سبز آراسته شده و مهیای حضور شهروندان در ایام نوروز و به ویژه روز طبیعت است.
صدیقی در ادامه با اشاره به وجود پنج بوستان بزرگ و فرامنطقه‌ای در این منطقه خاطر نشان کرد: بوستان‌های آزادگان، نرجس خاتون، فدائیان اسلام، خلیج فارس(پامچال) و توسکا به  دلیل وسعت زیاد و امکانات موجود؛ همه ساله پذیرای شهروندان بسیاری بوده و امسال نیز پیش بینی‌ها و تمهیدات لازم با استقرار نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس در این بوستان‌ها اندیشیده شده تا شهروندان بتوانند روز طبیعت را به سلامت و با ایمنی کامل در این بوستان‌ها سپری کنند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت:  برپایی نماز جماعت، استقرار نیروهای گشت موتوری خدمات شهری، توزیع کیسه‌ها زباله و … از سایر اقدامات این روز است. انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.