تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 38189

یونس امامی درباره قهرمان روس کشتی جهان: در تمرینات سرتر از تسابولوف بودم

یونس امامی درباره قهرمان روس کشتی جهان: در تمرینات سرتر از تسابولوف بودم

یونس امامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خود در آستانه حضور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان، اظهار کرد: ان‌شاءالله با دعای خیر مردم همه بچه‌ها سربلند از مسابقات قهرمانی جهان بیرون بیایند. تمربنان سختی را طی ماه های اخیر داشتیم و خدا را شکر شرایط من و همه بچه‌های

یونس امامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط خود در آستانه حضور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان، اظهار کرد: ان‌شاءالله با دعای خیر مردم همه بچه‌ها سربلند از مسابقات قهرمانی جهان بیرون بیایند. تمربنان سختی را طی ماه های اخیر داشتیم و خدا را شکر شرایط من و همه بچه‌های تیم خوب است. امیدوارم در روز مسابقه در بهترین شرایط خودم باشم و بتوانم با کسب نتایج خوب دل مردم را شاد کنم. دارنده ۲ مدال برنز جهان، درباره رقیبان عنوان‌دار خود در ورن ۷۴ کیلوگرم، گفت: امسال سال المپیک است و رقابت در وزن‌های المپیکی سخت و دشوار خواهد بود.  وزن ۷۴ کیلوگرم نیز وزن شلوغی است و حتی از اوزان دیگر مثل ۷۹ کیلوگرم که غیرالمپیکی است به این وزن آمده‌اند. قطعا رقابت‌های سختی را در این وزن شاهد خواهیم بود.
ختیگ تسابولوف چند روز پیش اعلام کرده بود که امامی کشتی‌گیر خوبی است اما مدال طلای جهان برای او خواهد بود. امامی درباره برگزاری تمرین با ختیگ تسابولوف، کشتی‌گیر روس تیم صربستان، خاطرنشان کرد: شناخت خوبی از او دارم و با او هم تمرینات خوبی را داشتم. سال گذشته نیز به اردوی ما آمد و تمرین داشتیم. مشکلی بابت حضور او در اردو وجود ندارد و تمرین با تسابولوف حتی به نفع من است.
امامی درباره قصد تسابولوف برای کسب عنوان مدال طلای جهان، گفت: آنالیز خوبی از او و سایر رقیبان داریم. در تمریناتی که با هم داشتیم نیز از او سرتر بودم. امیدوارم بهترین نتیجه را مقابل او و دیگر رقیبانم کسب کنم.
دارنده مدال برنز جهان، در پایان تاکید کرد: هدف من خوشحال کردن مردم عزیز ایران است و قول می‌دهم در مسابقات جهانی هیچ‌وقت کم فروشی نکنم. انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.