تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 37275

«کلام ناتمام» در یک اثر بی‌کلام شنیدنی شد/ فرصت عبور از عالم ذهن

«کلام ناتمام» در یک اثر بی‌کلام شنیدنی شد/ فرصت عبور از عالم ذهن

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم «کلام ناتمام» عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که این روزها در قالب یک آلبوم بی کلام با آهنگسازی علی ثابت قدم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. «کلام ناتمام»، «غم و شادی»، «روزها»، «رقص پاییز»، «نقش و نظر»، «خیال»، «شوق

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم «کلام ناتمام» عنوان یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های منتشر شده در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که این روزها در قالب یک آلبوم بی کلام با آهنگسازی علی ثابت قدم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
«کلام ناتمام»، «غم و شادی»، «روزها»، «رقص پاییز»، «نقش و نظر»، «خیال»، «شوق پرواز»، «نقاش» قطعاتی هستند که در این آلبوم بی‌کلام گنجانده شده‌اند.
میثم مروستی نوازنده ویولن، علی جعفری پویان نوازنده ویولن، کوروش کشاورز نوازنده ویولنسل، محمدحسین پورمعین نوازنده کلارینت، هومن نامداری نوازنده کلارینت، علیرضا دریایی نوازنده ویولن، علی ثابت‌قدم نوازنده ویولن، آرین قیطاسی نوازنده ابوا، کریم قربانی نوازنده ویولنسل، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، فرشاد شیخی نوازنده هورن، رضا تاجبخش نوازنده پیانو، مهدی رمضانی نوازنده سازهای الکتریک گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

علی ثابت‌قدم درباره این آلبوم نوشته است: «آثاری که در این مجموعه گردآوری شده دیرگاهی است که همراهم بوده‌اند. بعضی از آنها سال‌ها پیش در ذهن من متولد شده در هزارتوی ذهنم سرگردان بوده و فرصت عبور از عالم ذهن به عالم واقع را نیافتند. آشنایی با مهندس صدای کم نظیر، جناب مهدی رمضانی عزیز، فتح بابی شد جهت ضبط تدریجی آنها، هرچند تعداید ضبط شد و قصه ناتمام ماند.
جای آن است که تشکری ویژه کنم از دوست دیرین کاوه کشاورز که هرآنچه از نوازندگی ویولن و دانش موسیقی دستگاهی دارم از اوست و شاید اگر تقدیر او را در مسیرم نمی‌گذاشت، انجام کار بدین سان نمی‌شد.»
آلبوم «کلام ناتمام» با مجوز انتشار ۳۰۰۰۳۱-۱۴۰۲۲۲۵ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۴۰۲۶۵ کتابخانه ملی ایران با قیمت ۵۰ هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.