تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
کد خبر : 22643

کفپوش پی وی سی آشپزخانه کایا

کفپوش پی وی سی آشپزخانه کایا

بسیاری از افراد برای کفسازی منازل خود به دنبال کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه، دستشویی و محیط پذیرایی می گردند تا کف آن را بپوشانند اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی آن را با پارکت اشتباه می گیرند بدین رو ما قصد داریم تمام اطلاعات درست در این زمینه را در اختیار شما بگذاریم.

بسیاری از افراد برای کفسازی منازل خود به دنبال کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه، دستشویی و محیط پذیرایی می گردند تا کف آن را بپوشانند اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی آن را با پارکت اشتباه می گیرند بدین رو ما قصد داریم تمام اطلاعات درست در این زمینه را در اختیار شما بگذاریم.

درست است که از نظر ظاهری به هم شباهتهایی دارند اما از نظر جنس و کارایی متفاوت می باشند، این کفپوش دارای جنسی می باشد به اسم پلی وینیل کلراید که مقاومت بالایی دارد.

یکی از ارزانترین و مستحکم ترین کف پوشهایی که در برابر آب نیز مقاوم می باشد پی وی سی است که می توان از آن در جاهای مرطوب مثل دستشویی یا آشپزخانه نیز استفاده کرد.

برخی از علاقمندان به نصب کفپوش پی وی سی به دنبال فیلم زیرسازی آن می گردند که باید بدانند نیاز به خوب آموزش دیدن دارد و باید در این رابطه حرفه ای بود.

مجموعه ما با سالها تجربه در عرضه انواع کفپوشهای پی وی سی و گرانول پی وی سی سعی می نماید بهترین کفپوشها را با رنگهای جذاب و طرحهای متنوع به مشتریان خود ارائه دهد.

تلاش ما و همکاران ما در مجموعه آراد برندینگ عرضه یک کفپوش با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد تا شما مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

برای خرید کفپوشهای مجموعه ما می توانید به صورت اینترنتی اقدام نموده و با پر کردن فرم درج شده در سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

پشتیبانان ما در مجموعه برای مشاوره و ثبت و ارسال سفارشتان در خدمت شما عزیزان می باشند.

کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه

مواد پی وی سی وزن خیلی سبکی دارند و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشند و در برابر آب و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

با تمام ویژگیهای خوبی که دارد این کفپوش ار قیمت بسیار ارزان و خوبی برخوردار می باشد که بهتر است در دکور و کفسازی خانه از این کفپوش استفاده نمود.

این کفپوش در رنگهای متنوع و جذابی در بازار وجود دارند که بر اساس یک متر مربع از کف فروش می روند و خریدار می تواند طبق سلیقه و نیاز خود آن را تهیه نماید.

برخی از افراد سوال می کنند که آیا می شود از کفپوش پی وی سی آشپزخانه نیز استفاده نمود یا خیر که ما سعی نموده ایم مختصر در رابطه با این موضوع صحبت نماییم.

همانطور که قبلا نیز اشاره نموده ایم این کفپوشها خوشبختانه نسبت به آب مقاوم می باشند و افرادی که در جاهای مرطوب مثل مازندران زندگی می کنند با نصب آن نیاز نیست نگران خرابی این کفپوشها یا در آمدن آن باشند.

برای تمیز کردن این کفپوش نباید نگران باشید که از مواد شوینده استفاده کنید رنگ آن می رود یا کدر خواهد شد اصلا این چنین نیست و شما می توانید برای تمیز کردن آن حتی از شوینده های اسیدی نیز استفاده نمایید.

یکی از ویژگیهای دیگر خوب آن این است که در برابر سرما و گرما مثل سیگاری که روشن است و بر روی آن افتاده هیچ تغییر شکلی نمی دهد.

کفپوش پی وی سی کایا

امروزه برای زیبا سازی کف خانه یا اداره از کفپوش پی وی سی مدل کایا استراتیفی استفاده خواهند کرد.

این محصول از با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت طراحی شده است که باعث خواهد شد که از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

همچنین به دلیل اینکه این کف پوش دارای استحکام بالایی می باشد می توان از این محصول به عنوان یک صادرات نیز مورد استفاده قرار داد.

کفپوش از این جنس در ابعاد از نظر طول و ضخامت متفاوت خواهد بود که دلیل بر این شده است تا مشتری نسبت به نیاز خود این محصول را خریداری کند.

همانطور که می دانید امروزه به جای استفاده سرامیک در کف خانه از کفپوش پی وی سی کایا استفاده می کنند.

این محصول به دلیل کاربردهای زیاد در قسمتهای مختلف خانه و اداره در طرحهای مختلف به فروش خواهد رسید.

نمونه های مختلف از کفپوش وجود دارد که هر کدام از آن جوابگوی نیاز شما باشد تا اینکه دست شما در زمان خرید باز باشد.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی این محصول مقاومت بالا می باشد که کمک خواهد کرد تا چندین سال کفپوش برای شما کار کند.

شما می توانید به جای استفاده از سرامیک و هزینه زیاد، از کفپوش پی وی سی استفاده کنید تا در هزینه و زمان برای شما صرفه جویی صورت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.