تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 39008

کعب‌عمیر: پویش مهر می‌تواند در پیشرفت دانش‌آموزان ماندگار و تاثیرگذار باشد

کعب‌عمیر: پویش مهر می‌تواند در پیشرفت دانش‌آموزان ماندگار و تاثیرگذار باشد

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی برای تبدیل پرسش مهر به پویش مهر، بیان کرد: موضوعی که رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی به آن پرداختند بسیار خوب بود اما انتظار داریم مانند موضوع دانش بنیان ها نباشد چراکه آن طور که باید و

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی برای تبدیل پرسش مهر به پویش مهر، بیان کرد: موضوعی که رئیس جمهور در آغاز سال تحصیلی به آن پرداختند بسیار خوب بود اما انتظار داریم مانند موضوع دانش بنیان ها نباشد چراکه آن طور که باید و شاید به موضوع دانش بنیان ها توجه نشده است.
وی در ادامه اظهار کرد: تقویت پویش در دانش آموزان کار بسیار خوبی است، پویش مهر می تواند ماندگار و تاثیرگذار در پیشرفت دانش آموزان باشد. در دنیا نیز از این روش استفاده می شود. در کشور آلمان دانش آموزان در مقاطع تحصیلی بالا علاوه بر پویش در حوزه دستاوردهای صنعتی این کشور، به سایر کشورها نیز برای موضوع پویش و کاوش اعزام می شوند.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: الان که شخص رئیس جمهور به این بحث پرداختند و آن را آغاز کردند انتظار می رود هیات وزیران با جدیت آن را عملی کنند. تبیین پیشرفت ها با استفاده از کارهای پژوهشی می تواند بسیار موثر باشد. همه مسئولان کشوری در این حوزه مسئولیت برعهده دارند و با این کار می توان امید آفرینی کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.