تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 45385

“حقه بازی” ما مربیان توجیه کردن و بهانه خستگی بازیکنان است

“حقه بازی” ما مربیان توجیه کردن و بهانه خستگی بازیکنان است

مصطفی هاشمی پس از پیروزی  این هفته تیمش شهرداری گرگان برابر میزبانش کاله مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما خیلی سختی می‌کشیم و حتی در برخی مواقع فرصت برای آنالیز هم نداریم. وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته هم بازی های لیگ برتر و

مصطفی هاشمی پس از پیروزی  این هفته تیمش شهرداری گرگان برابر میزبانش کاله مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما خیلی سختی می‌کشیم و حتی در برخی مواقع فرصت برای آنالیز هم نداریم.
وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته هم بازی های لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان آسیا را تیم شهرداری گرگان داشت، گفت، اینکه بگویم بازیکنانم خسته م‌ شوند یا نه، این همان توجیه‌ای و حقه بازی ما مربیان است.
سرمربی تیم شهرداری گرگان اظهار کرد، البته ما بخاطر بازی ها خسته نمی‌شویم، اما زمانی که ما بخواهیم برای آنالیز برویم، واقعا زمان کافی نداریم.
 بازی شهرداری با کاله، بازی احساس بر منطق بود
هاشمی همچنین درخصوص پیروزی تیمش شهرداری گرگان برابر میزبانش کاله مازندران اشاره کرد و گفت، کاله از تیم‌های خوب و شایسته‌ای بود که حمایت هواداران را هم دراین بازی داشت و تیم ما نیز دراین مسابقه تحت فشار بود.
وی ادامه داد: واقعا این بازی و به خصوص آخر مسابقه، احساس بر منطق بود و خوشحالم که در نهایت این احساس به نفع تیم شهرداری چرخید.
سرمربی تیم شهرداری گرگان همچنین گفت، نتیجه‌ای که دراین مسابقه رقم خورد، فقط تلاش بازیکنان بود که با تعهد بازی کردند.
 بازی های لیگ را باید ذهن خوانی کرد
هاشمی همچنین به بازی بعدی تیمش درهفته شانزدهم این رقابت‌ها که برابر تیم مهرام که در گرگان برگزار می شود، اشاره کرد و گفت، تیم مهرام از تیم های شناخته شده و هویت بسکتبال کشور و تیم بسیاری قوی است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه هرچند در بازی رفت در زمین مهرام صاحب پیروزی شده بودیم، یادآور شد، بازی‌های لیگ را باید اول ذهنی نگاه کرد و بعد باید از نظر ذهنی کاملا آماده مسابقه شد.
وی یادآورشد، بازی با تیم کاله هم ناشی از همین مورد بوده؛ با توجه به شکست تیم شهرداری در بازی رفت برابر تیم کاله، بازیکنان ما از نظر ذهنی به فکر جبران شکست و دغدغه این موضوع داشتند.
تیم شهرداری گرگان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برابر تیم کاله مازندران با نتیجه ۸۸ بر ۸۴ صاحب پیروزی شد و به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها تداوم بخشید.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.