تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 36524

کشف ۱۴ تن سنگ سیلیستین قاچاق در شاهرود

کشف ۱۴ تن سنگ سیلیستین قاچاق در شاهرود

،سرهنگ علی کریمی ۲۲ مردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه طرود حین گشت زنی در محور جاده طرود-شاهرود به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند. این مسوول انتظامی در ادامه افزود: طی بازرسی صورت گرفته از کامیون،۱۴ تن سنگ معدن سیلیستین

،سرهنگ علی کریمی ۲۲ مردادماه بااعلام این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه طرود حین گشت زنی در محور جاده طرود-شاهرود به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.
این مسوول انتظامی در ادامه افزود: طی بازرسی صورت گرفته از کامیون،۱۴ تن سنگ معدن سیلیستین قاچاق کشف و ضبط شد.
 کریمی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: خودروی مورد نظر توقیف و محموله آن تحویل اداره صمت شد که در این رابطه راننده کامیون بازداشت و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که با تاراج منابع ملی سعی در رسیدن به اهداف پلید خود دارند در دستور کار پلیس قرار دارد. وی به نقش مهم مردم در مبارزه با تخلفات در بخش های مختلف اشاره و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.