تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 36530

کسب ۲۸ مدال رنگارنک توسط دختران و پسران جودوکار کرمانی از مسابقات منطقه ۶ کشور

کسب ۲۸ مدال رنگارنک توسط دختران و پسران جودوکار کرمانی از مسابقات منطقه ۶ کشور

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی جودو دختران منطقه شش کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی هیأت جودو چهارمحال و بختیاری با حضور ورزشکاران استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها، تیم نوجوانان دختران استان کرمان با دو مدال نقره

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی جودو دختران منطقه شش کشور در دو رده سنی جوانان و نوجوانان به میزبانی هیأت جودو چهارمحال و بختیاری با حضور ورزشکاران استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها، تیم نوجوانان دختران استان کرمان با دو مدال نقره و شش مدال برنز موفق به کسب عنوان سوم تیمی و تیم جوانان با یک مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز عنوان چهارم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رقابت‌های پسران جودوکار ورزشکاران استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در این رقابت‌ها به میزبانی هیات جودوی اصفهان شرکت کردند.
در پایان این رقابت ها، تیم نوجوانان پسران استان کرمان با دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز موفق به کسب عنوان دوم تیمی و تیم جوانان با یک مدال طلا، دو مدال نقره و پنج مدال برنز عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.