تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 11327

کاهش محدودیت‌های کرونایی در فرانسه/ اعمال محدودیت‌ها “آخرین راهکار” در انگلیس

کاهش محدودیت‌های کرونایی در فرانسه/ اعمال محدودیت‌ها “آخرین راهکار” در انگلیس

به گزارش ایسنا، در هفته‌های اخیر موارد ابتلا به کروناویروس در سطح جهان افزایش یافته است که ناشی از ظهور سویه بسیار مسری کرونا موسوم به اُمیکرون است. روز شنبه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در اروپا از ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد و این درحالیست که دولت ها در تلاش هستند تا نظام سلامت تحت

به گزارش ایسنا، در هفته‌های اخیر موارد ابتلا به کروناویروس در سطح جهان افزایش یافته است که ناشی از ظهور سویه بسیار مسری کرونا موسوم به اُمیکرون است.

روز شنبه موارد ابتلا به کووید-۱۹ در اروپا از ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد و این درحالیست که دولت ها در تلاش هستند تا نظام سلامت تحت الشعاع شیوع بیماری قرار نگیرند و در عین حال از اعمال محدودیت ها نیز اجتناب کنند.

در فرانسه افرادی که به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شده اند در صورت مثبت بودن تست کووید-۱۹ فقط باید هفت روز در قرنطینه بمانند و در صورت منفی بودن آزمایش می توانند پس از پنج روز قرنطینه را ترک کنند.

وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرده است که تغییر در قوانین باید تعادل ریسک-بازده را با هدف اطمینان از کنترل ویروس و حفظ زندگی اجتماعی-اقتصادی ایجاد کند.

دولت انگلیس نیز که تنها مسئول سیاست‌های بهداشتی این کشور است، برخی اقدامات احتیاطی را اعمال کرده است اما تاکنون با وجود تعداد بی‌سابقه موارد ابتلا از محدود کردن رویدادهای اجتماعی و بزرگ خودداری کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، وزیر بهداشت انگلیس گفته است محدود کردن آزادی ها باید آخرین راهکار باشد و مردم انتظار منطقی از ما دارند مبنی بر اینکه هر آنچه در توان داریم برای جلوگیری از اعمال دوباره محدودیت‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.