تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 14585

ژنرال مک‌مستر: روسیه در حال ناامید شدن است/صحبت از جنگ جهانی سوم بی‌ثمر است

ژنرال مک‌مستر: روسیه در حال ناامید شدن است/صحبت از جنگ جهانی سوم بی‌ثمر است

به گزارش ایسنا، «هربرت مک‌مستر»، ژنرال بازنشسته و مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در مصاحبه با سی‌بی‌اس نیوز مدعی شد که روسیه هر کاری بتواند درخصوص “توقف کمک‌های بشردوستانه و ارسال تجهیزات و امکانات نظامی” به اوکراین انجام می‌دهد. مک‌مستر روز دوشنبه در برنامه “سی‌بی‌اس مورنینگز” اظهار کرد: اما چیزی که شما اکنون مشاهده می‌کنید

به گزارش ایسنا، «هربرت مک‌مستر»، ژنرال بازنشسته و مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در مصاحبه با سی‌بی‌اس نیوز مدعی شد که روسیه هر کاری بتواند درخصوص “توقف کمک‌های بشردوستانه و ارسال تجهیزات و امکانات نظامی” به اوکراین انجام می‌دهد.

مک‌مستر روز دوشنبه در برنامه “سی‌بی‌اس مورنینگز” اظهار کرد: اما چیزی که شما اکنون مشاهده می‌کنید این است که روسیه به شدت در حال ناامید شدن است.

چندی پیش، روسیه، آمریکا را به دلیل فعالیت‌های بیولوژیکی در خاک اوکراین متهم کرد؛ اتهامی که کاخ سفید آن را رد کرد و چنین چیزی را “عملیات پرچم دروغین” توصیف کرد.

ژنرال مک‌مستر گفت: این نشانه واقعی “ضعف” است. فکر می‌کنم روسیه و به خصوص ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در “مشکل و بحران واقعی” به سر می‌برند.

علی‌رغم افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص تسلیحات هسته‌ای و بیولوژیکی، مک‌مستر گفت که صحبت درباره احتمال جنگ جهانی سوم “کارساز و مفید” نیست.

این ژنرال بازنشسته و مشاور امنیت ملی سابق آمریکا افزود: این مسئله شبیه به نوعی بازی است که در دستان پوتین می‌چرخد. او سعی دارد تا درخصوص چنین مسئله‌ای تهدید کند اما ما همچنان به حمایت از اوکراین ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.