تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 12156

چیریچ بعد از لیگ یونان به ایران برمی‌گردد/ اسکندریون: انگیزه مالی بی‌تاثیر نیست

چیریچ بعد از لیگ یونان به ایران برمی‌گردد/ اسکندریون: انگیزه مالی بی‌تاثیر نیست

به گزارش ایسنا، الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو مردان ایران با تیم باشگاهی المپیاکوس آتن قرارداد بسته است. او قرار است در کنار هدایت تیم ایران هدایت این تیم را برای چند ماهی برعهده بگیرد.  چیریچ اعلام کرده است که ایران را ترک نکرده است و تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هدایت تیم ایران را

به گزارش ایسنا، الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو مردان ایران با تیم باشگاهی المپیاکوس آتن قرارداد بسته است. او قرار است در کنار هدایت تیم ایران هدایت این تیم را برای چند ماهی برعهده بگیرد. 

چیریچ اعلام کرده است که ایران را ترک نکرده است و تا بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هدایت تیم ایران را به عهده خواهد داشت و تنها برای مدتی به دلیل مسائل شخصی قرار است در آتن زندگی کند. محسن رضوانی رئیس فدراسیون نیز اجازه فعالیت این سرمربی در آتن را نیز صادر کرده است. 

حمید اسکندریون دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص امضای قرارداد چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با یک تیم یونانی به ایسنا گفت: چیریچ با باشگاهی در آتن قرارداد بسته و بعد از پایان فصل به ایران برخواهد گشت. 

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص اینکه فصل لیگ یونان کی پایان خواهد یافت؟ گفت: دقیقا اعلام نکرده اما فکر می‌کنم تا بعد از عید ادامه دارد و چهار یا پنج ماه طول خواهد کشید.

اسکندریون در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است مربی دیگر برای تیم انتخاب شود؟ گفت: خیر! تیم ملی زیر نظر مربی تیم، وحید رضایی و چیریچ تمریناتشان را ادامه می‌دهند. احتمالا چیریچ در اردوهای خارج از کشور نیز به تیم ملی ملحق شود. ما شاید در یونان اردویی داشته باشیم که چیریچ هم به ما ملحق شود.

وی در ادامه در خصوص پرداخت حقوق به چیریچ در این مدت گفت: چیریچ آدم خوبی است و در زمان کرونا خیلی با ما کنار آمد. چندین پیشنهاد خوب از سایر کشورها داشت اما ترجیح داد تا بازی‌های آسیایی ایران بماند. اکنون شرایط اقتصادی طوری است که تامین دلار سخت است و قطعا انگیزه مالی هم تاثیر داشته تا به آن کشور برود و بیشتر از ایران بگیرد.

انتهای یپام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.