تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
کد خبر : 23330

فروش بلوک فوم دار اصفهان

فروش بلوک فوم دار اصفهان

امروزه اکثر مهندسان ساختمان و کسانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت بلوک سفالی فوم دار می باشند. بلوک سفالی در اکثر کارخانجات از خاک رس به همراه ماده آهک تهیه می شود و در اکثر مراحل ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. مشتریان عزیزی

امروزه اکثر مهندسان ساختمان و کسانی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند به دنبال کسب اطلاعات درباره قیمت بلوک سفالی فوم دار می باشند.

بلوک سفالی در اکثر کارخانجات از خاک رس به همراه ماده آهک تهیه می شود و در اکثر مراحل ساختمان سازی از آن استفاده می کنند.

مشتریان عزیزی که تمایل به خرید این کالا به همراه چسب بلوک دارند می توانند داخل سایتآراد برندینگ مقدار و یا تعداد مورد نظر خود را وارد کرده و به راحتی ثبت سفارش نمایند.

همچنین تمامی مشتریانی که این بلوکها را در مقدار بالا و به صورت عمده خریداری نمایند می توانند از تخفیف ویژه برخوردار شده و خرید مقرون به صرفه ای داشته باشند.

از این بلوک در دیوار و سقف استفاده شده و باعث می شود اگر فردی بخواهد توسط دریل جهت آویزان کرد لوستر و سوراخ کردن سقف اقدام نماید به راحتی بتواند این کار را انجام داده و لوستر را توسط رولپلاک به آسانی به سقف نصب کند

داخل بعضی از این بلوکها یک لایه فوم وجود دارد که تولیدکنندگان با قرار دادن این فوم در لایه میانی بلوک آن را عایق می کنند و استفاده از این بلوک فوم دار موجب می شود تا در فصل سرما حرارت داخل خانه به بیرون نرفته و گرما بیشتر در خانه حفظ شود از طرفی با این کار موجب می شود انرژی کمتری مصرف شود.

فروش بلوک فوم دار

در اکثر مصالح فروشیهای مناطق مختلف قیمت فروش بلوک فوم دار تقریبا مشابه بوده و نوسانات قیمت برای این کالا در بازار بسیار کم می باشد و آن مقدار از تفاوتهای موجود در قیمت بلوک فومدار به دلیل وجود افراد واسطه می باشد.

بلوک فوم دار توسط دستگاه هایی مخصوص ساخته شده و پس از قالب گیری در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار گرفته و پخته می شوند.

در ایران تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که بلوکهای فوم دار و غیر فوم دار را تولید کرده و در بازارها عرضه می کنند.

این کارخانه داران و تولید کنندگان تلاش می کنند تا آن کالا را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند که این کار موجب شده است باکیفیت بودن کالای ایرانی داخل کشورهای دیگر و بازارهای آنها زبانزد شود.

همچنینیکی از پرطرفدار ترین بلوکها در بازارهای هدف، مدل ایرانی آن می باشد و مشتریان زیادی از خرید آن استقبال می کنند.

بلوک فوم دار اصفهان

شما همراهان گرامی اگر بخواهید بلوکی را تهیه نمایید باید در نگاه اول به این فکر کنید که چه کیفیتی را دارا می باشد که باید افزود بلوک فوم دار اصفهان از جمله بهترین محصولات این نوع از بلوک سقفی می باشد که توانسته برای شما آثار خوبی را بر جای بگذارد.

شما با خرید این محصولات می توانید به کار خود سرعت ببخشید به این صورت که این بلوکها بسیار سبک بوده و می تواند حمل و نقل را برای شما آسان سازد و شما با این روش می توانید برای خود نیز این محصولات را خریداری کنید و از آنها استفاده داشته باشید.

این بلوکها به قدری با کیفیت بوده که تحت هیچ شرایطی خورد نشده و مقاومت و استحکام خود را دارا می باشد و با هر آب و هوایی نیز سازگاری دارد و می تواند تا مدت زمن زیادی عمر کند و استفاده شود.

این بلوکها به علت فوم بسیار مناسب و محکمی که در خود دارند می توانند تا میزان زیادی دما را حفظ کنند و گرما را نیز از خود عبور ندهند در مناطقی که هوا بسیار شرجی می باشد این بلوکها می توانند بهترین گزینه باشند.

اگر منزل شما در مقابل خیابان قرار دارد و سر و صدای زیادی به گوش شما می رسد شما می توانید با کمک این نوع بلوکهای فوم دار این محصولات را خریداری نمایید و برای خود نیز آرامش بیشتری به ارمغان آورید به علت اینکه درون این بلوکها با فوم پر شده و فومها به تنهایی می توانند از رد شدن صداها به درون منزل و یا مکان دیگر به راحتی جلوگیری کنند.

زمانی که این بلوک سیمانی به تولید رسیدند تمامی آنها به مکانی رفته و ناظرین و مهندسین نیز آنها را به خوبی برسی می نمایند تا از تمامی نظرها مشکل نداشته و دارای سلامت کامل نیز باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.