تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 35458

چوب و زنجیرکشی در کشتی دانش‌آموزی یاسوج+ فیلم

چوب و زنجیرکشی در کشتی دانش‌آموزی یاسوج+ فیلم

کیوان سروش مقدم دبیر هیات کشتی کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایسنا، درباره درگیری روز گذشته (سه‌شنبه) در جریان رقابت‌های کشتی آموزشگاهی در شهر یاسوج، اظهار کرد: این درگیری از سوی ۲ تماشاگر بود و اصلا هیچ ارتباطی به کشتی‌گیران، مربیان یا داوران ما نداشت و آن‌ها نقشی در این درگیری نداشتند. در جریان

کیوان سروش مقدم دبیر هیات کشتی کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایسنا، درباره درگیری روز گذشته (سه‌شنبه) در جریان رقابت‌های کشتی آموزشگاهی در شهر یاسوج، اظهار کرد: این درگیری از سوی ۲ تماشاگر بود و اصلا هیچ ارتباطی به کشتی‌گیران، مربیان یا داوران ما نداشت و آن‌ها نقشی در این درگیری نداشتند. در جریان یکی از مبارزه ها، یکی از این تماشاگران مدام در کار داور دخالت می‌کرد و سعی داشت قضاوت او را تحت تاثیر قرار دهد که این موضوع واکنش یکی از طرفداران کشتی گیر رقیب را در پی داشت و همین موضوع به آغاز درگیری منجر شد.
دبیر هیات کشتی کهکیلویه و بویراحمد، افزود: پس از این اتفاق در چند ثانیه تعداد زیادی تماشاگر به وسط تشک آمدند و شروع به درگیری با یکدیگر کردند. البته این درگیری در یکی دو دقیقه جمع شد و آن ۲ تماشاگر نیز فراری شدند.
وی درباره شدت درگیری‌ها و اینکه در تصاویر تعدادی از تماشاگران با زنجیر، چوب و برخی وسایل دیگر مشاهده می‌شوند، گفت: نه چاقویی در کار نبود. فقط یک نفر زنجیر داشت. دو نوجوان ۱۷ یا ۱۸ ساله عامل این اتفاق بودند و در حال حاضر نیز تحت تعقیب پلیس هستند. مسابقات ما در دو رشته آزاد و فرنگی در سالن خانه کشتی برگزار شد و به دلیل کوتاهی نرده، برخی تماشاگران وارد تشک شدند که بلافاصله آن را جمع کردیم و مسابقات پس از چند دقیقه مجددا از سر گرفته شد. خوشبختانه در این اتفاق به کسی آسیبی نرسید و مسابقات و اهدای جوایز نیز بدون مشکل انجام شد.

بیشتر بخوانید:
غلبه حاشیه‌های غیر ورزشی بر مسابقات کشتی آموزشگاهی یاسوج
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.