تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 38124

چهره ۴ تیم برتر والیبال اروپا مشخص شد/ جدال ایتالیا و فرانسه برای صعود به فینال

چهره ۴ تیم برتر والیبال اروپا مشخص شد/ جدال ایتالیا و فرانسه برای صعود به فینال

به گزارش ایسنا، درجریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۳ اروپا،دو تیم والیبال هلند و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب با پیروزی ۳ بر ۲ ایتالیا همراه بود. والیبال ایتالیا به عنوان تیم قهرمان جهان موفق شد با نتایج ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۶، ۲۳

به گزارش ایسنا، درجریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۳ اروپا،دو تیم والیبال هلند و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی جذاب با پیروزی ۳ بر ۲ ایتالیا همراه بود. والیبال ایتالیا به عنوان تیم قهرمان جهان موفق شد با نتایج ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۶، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی دست یابد تا این تیم به دور بعدی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا برسد.
در دیگر بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا، فرانسه توانست رومانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. همچنین لهستان مقابل صربستان به پیروزی قاطع ۳ بر ۱ دست یافت. والیبال اسلوونی هم در مرحله یک چهارم نهایی توانست اوکراین را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد تا چهره تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.
بدین ترتیب، والیبال ایتالیا در یک بازی حساس در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی اروپا به مصاف فرانسه خواهد رفت. همچنین والیبال لهستان برای صعود به فینال رقابت‌های اروپایی رودرروی اسلوونی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.