تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 43447

چنارانی: دنیا به جلسات دادگاهی اعضا و سرکرده گروهک منافقین توجه ویژه‌ای نشان دهد

چنارانی: دنیا به جلسات دادگاهی اعضا و سرکرده گروهک منافقین توجه ویژه‌ای نشان دهد

هاجر چنارانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نخستین جلسه دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین در تهران تاکید کرد: برای جمهوری اسلامی ایران و مردم این دادگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه این گروهک عامل به شهادت رسیدن بسیاری از مردم مظلوم ایران است. وی با اشاره به شهادت

هاجر چنارانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری نخستین جلسه دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین در تهران تاکید کرد: برای جمهوری اسلامی ایران و مردم این دادگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه این گروهک عامل به شهادت رسیدن بسیاری از مردم مظلوم ایران است.
وی با اشاره به شهادت ۱۷ هزار نفر از مردم ایران از طریق اقدامات تروریستی طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از شهدای ترور ستارگان خاصی در تاریخ ایران بودند که به دست گروهک منافقین به شهادت رسیدند.
در این زمینه بیشتر بخوانید:
جلسه اول دادگاه علنی منافقین برگزار شد
این نماینده مجلس با ابراز امیدواری نسبت به پیگیری محاکمه و مجازات عوامل وابسته و سرکردگان گروهک منافقین، عنوان کرد: توقع ما این است که دنیا به جلسات دادگاه محکومیت اعضا و سرکرده گروهک منافقین توجه ویژه‌ای نشان دهد و بعد از صدور رای توسط این دادگاه، این رای برای جوامع بین‌المللی مورد اهمیت و توجه قرار بگیرد.
به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، مردادماه سال جاری دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی که در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آن‌ها تشکیل گردیده از این افراد دفاع نمایند. این دادگاه سرانجام روز سه‌شنبه ۲۱ آذر در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی برگزار شد. حجت الاسلام دهقانی قضاوت دادگاه را بر عهده دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.