تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 41625

چمدان «تریاک» به تهران نرسید/ کشف ۱۰ کیلوگرم «شیشه» از رب

چمدان «تریاک» به تهران نرسید/ کشف ۱۰ کیلوگرم «شیشه» از رب

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در تشریح این خبر گفت: مأموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین چک و کنترل مسافران خروجی به بار همراه یکی از مسافران خانم در خصوص احتمال حمل مواد مخدر مظنون شدند. وی افزود: با بهره گیری

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در تشریح این خبر گفت: مأموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین چک و کنترل مسافران خروجی به بار همراه یکی از مسافران خانم در خصوص احتمال حمل مواد مخدر مظنون شدند.
وی افزود: با بهره گیری از فناوری های نوین و بررسی دقیق تر از بار همراه فرد مظنون، مقدار ۱۰ کیلوگرم شیشه مخلوط با رب گوجه فرنگی کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر پایش کلیه بارهای خروجی با استفاده از فناوری های نوین در گیت های پلیس گفت: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شده است.

ناکامی در انتقال مواد مخدر از روی ریل
سردار حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن کشور نیز از کشف ۹ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک توسط پلیس راه‌آهن تهران خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی، مأموران این پلیس حین کنترل و بازرسی مسافران قطار بندرعباس به تهران به یکی از مسافران مظنون می شوند.
وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران با رعایت کامل حقوق شهروندی، مسافر مورد نظر را به گیت بازرسی پلیس هدایت و در بازرسی از چمدان همراه، مقدار ۹ کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور در ادامه بیان کرد: پس از انتقال متهم به همراه موادمخدر مکشوفه به مقر انتظامی و اقرار وی به بزه انتسابی در اجرای دستور مرجع قضائی، متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.
براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده پلیس راه آهن کشور در پایان با توصیه به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند، توصیه کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه آهن کشور بوده و مسافران از جابه‌جایی بسته های افراد ناشناس نیز خودداری کنند چراکه کارکنان پلیس راه آهن کشور در صورت کشف هرگونه اشیاء ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.