تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 11578

چرا تکلیف انتخابات فدراسیون تیراندازی مشخص نمی‌شود!

چرا تکلیف انتخابات فدراسیون تیراندازی مشخص نمی‌شود!

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون تیراندازی ۲۱ دی انجام شود اما هنوز تکلیف نهایی برگزاری این انتخابات مشخص نیست و هیچ مقام مسئولی هم در مورد برگزار شدن یا نشدن انتخابات صحبتی نکرده است. البته با توجه به اینکه تایید صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات این فدراسیون در فاصله ۳ روز تا تاریخ مقرر

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون تیراندازی ۲۱ دی انجام شود اما هنوز تکلیف نهایی برگزاری این انتخابات مشخص نیست و هیچ مقام مسئولی هم در مورد برگزار شدن یا نشدن انتخابات صحبتی نکرده است.

البته با توجه به اینکه تایید صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات این فدراسیون در فاصله ۳ روز تا تاریخ مقرر به طور رسمی اعلام نشده، به نظر می‌رسد ظاهرا قرار نیست این انتخابات برگزار شود اما در مورد تعویق این انتخابات هم هنوز کسی اطلاع رسانی نکرده است.

علی دادگر، رضا ملک محمدی، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داود کرمی، سعید محمدی دوست، حبیب مقصودی و سید رضا میر ابوطالبی نامزدهای ثبت نام شده برای انتخاباتی فدراسیون تیراندازی هستند.

پیش از این اعلام شد که رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات این فدراسیون سبب شده تا تلاش‌ها برای تعویق انتخابات افزایش یابد.

هم‌چنین ظاهرا در میان کاندیداهای ثبت نام شده، شبهه حضور دو فرد دارای نسبت خانوادگی وجود دارد که از تلاش برخی افراد برای کسب کرسی ریاست فدراسیون آن هم تحت هر شرایطی حکایت دارد.

تیراندازی یک رشته المپیکی و مدال آور است و کاروان ورزشی ایران روی مدال‌های این رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ حساب باز کرده است. با این شرایط نباید به دلیل رد صلاحیت یک فرد، انتخابات این رشته مهم به تعویق بیفتد و به نظر می‌رسد باید هر چه زودتر انتخابات این رشته مهم برگزار شود تا تکلیف رئیس مشخص و برنامه‌های ملی‌پوشان برای بازی‌های آسیایی چیده شود. 

در صورت تعلل در برگزاری انتخابات این رشته این شائبه به وجود می‌آید که وزارت ورزش می‌خواهد به کاندیدای رد صلاحیت شده فرصت حضور مجدد بدهد. بنابراین با توجه به اینکه امروز هم تکلیف معاون قهرمانی وزارت ورزش مشخص شده، انتظار می‌رود در کمترین زمان تکلیف برگزاری انتخابات این رشته مشخص شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.