تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 38435

چادرملوی اردکان قهرمان دو و میدانی ایران شد

چادرملوی اردکان قهرمان دو و میدانی ایران شد

سومین و آخرین مرحله از بیست‌ و ششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان به مدت دو روز در حالی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که تیم چادرملوی اردکان با ۷۷۳ امتیاز قهرمان شد. پس از تیم چادرملو، تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۷۰۱.۵

سومین و آخرین مرحله از بیست‌ و ششمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان به مدت دو روز در حالی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که تیم چادرملوی اردکان با ۷۷۳ امتیاز قهرمان شد.
پس از تیم چادرملو، تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۷۰۱.۵ امتیاز و تیم دانشگاه آزاد با ۴۵۶.۵ امتیاز در جایگاهای دوم و سوم ایستادند.
در این دوره از مسابقات ۱۵۰ ورزشکار ازتیم‌های باشگاهی چادرملوی اردکان، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، دانشگاه آزاد اسلامی،گل گهر سیرجان، لیانا بوشهر،تابش رعد مازندران وپادما یدک اصفهان با یکدیگر رقابت کردند.
در بخشی تیمی در ماده  ۴ در ۱۰۰ متر امدادی نیز تیم چادرملوی اردکان بر روی سکوی نخست ایستاد.
در بخش انفرادی نیز «فاطمه سرافراز» در ماده پرش ارتفاع، «زهرا حفظی» در ماده پرش سه گام، «پریسا امینی» در ماده ۸۰۰ متر و «آژین قادری» در ماده ۱۰۰ متر با مانع به مقام قهرمانی دست یافتند.
همچنین «مهدیس مینایی‌پور» در ماده پرتاب چکش، «پریسا امینی» در ماده ۴۰۰ متر، «ستایش امینی» در ماده ۳۰۰۰ متر و «نرجس عباسی مقام» در ماده پرش طول، به مقام نائب قهرمانی نائل آمدند.
بر این اساس «ثمین جعفرزاده» مقام سوم ماده ۴۰۰ متر را به دست آورد و «آزیتا پورشادکام» در ماده پرتاب چکش، «مژگان زارع» در ماده ۱۰۰ متر، «یلدا کلهر» در ماده ۳۰۰۰ متر، «مبینا مصطفوی» در ماده پرتاب نیزه مقام چهارم و «مریم بیات» در ماده ۸۰۰ متر به مقام پنجمی دست یافت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.