تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 32245

پیش‌بینی مخاطبان ایسنا درباره قهرمان و دومین تیم سقوط‌ کننده لیگ

پیش‌بینی مخاطبان ایسنا درباره قهرمان و دومین تیم سقوط‌ کننده لیگ

به گزارش ایسنا، با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل لیگ برتر فوتبال، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست که قهرمان لیگ برتر و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول را پیش‌بینی کنند. تا پایان هفته‌ بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با ۶۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر

به گزارش ایسنا، با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل لیگ برتر فوتبال، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست که قهرمان لیگ برتر و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول را پیش‌بینی کنند.
تا پایان هفته‌ بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با ۶۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان با ۶۲ در رده‌ دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.
دو تیم پرسپولیس و سپاهان از شانس‌های قهرمانی لیگ برتر فصل ۰۲-۱۴۰۱ به شمار می‌آیند و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. در انتهای جدول نیز مس کرمان و صنعت نفت با ۲۲ امتیاز در رده‌های چهاردهم و پانزدهم قرار دارند و کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک به همراه نفت مسجدسلیمان هستند.
در پایان یک نظرسنجی که تا پیش از برگزاری هفته سی‌ام لیگ برتر انجام شد، مخاطبان ایسنا به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول رای دادند.
نتیجه نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام

طبق نظرسنجی انجام شده در کانال تلگرامی با عنوان «قهرمان و سقوط کننده دوم لیگ برتر را پیش‌بینی کنید» مخاطبان ایسنا با ۳۸ درصد پرسپولیس را قهرمان و مس کرمان را دومین تیم سقوط کننده می‌دانند. پس از آن قهرمانی پرسپولیس و سقوط صنعت نفت با ۳۳ درصد در رده‌ دوم از دیدگاه مخاطبان کانال تلگرامی ایسنا قرار گرفت.
نتیجه نظرسنجی در صفحه سایت ایسنا

در نظرسنجی صورت‌ گرفته در سایت ایسنا با عنوان «قهرمان و سقوط کننده دوم لیگ برتر را پیش‌بینی کنید» ۵۲ درصد مخاطبان به قهرمانی پرسپولیس و سقوط مس کرمان رای دادند. سپس قهرمانی سپاهان و سقوط مس کرمان با ۲۲.۱ درصد در رده دوم این نظرسنجی جای گرفت.
نتیجه نظرسنجی در نسخه موبایلی سایت ایسنا

در نظرسنجی صورت‌ گرفته در نسخه موبایلی سایت ایسنا با عنوان «قهرمان و سقوط کننده دوم لیگ برتر را پیش بینی کنید» نیز مخاطبان با ۳۹.۲ درصد شانس قهرمانی پرسپولیس و احتمال سقوط مس کرمان را بالاتر می‌دانند. سپس قهرمانی پرسپولیس و سقوط صنعت نفت با ۲۷.۹ در رده‌ دوم این نظرسنجی از دید مخاطبان ایسنا نسخه موبایل هستند.
نتیجه نظرسنجی از طریق کانال ورزشی ایسنا در روبیکا

طبق نظرسنجی انجام شده با عنوان «قهرمان و سقوط کننده دوم لیگ برتر را پیش‌بینی کنید» ۴۱ درصد مخاطبان کانال ورزشی ایسنا در روبیکا پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر و صنعت نفت را تیم دوم سقوط کننده می‌دانند. پس از آن قهرمانی پرسپولیس و سقوط مس کرمان با ۳۲ درصد در رده‌ دوم این نظرسنجی از دیدگاه مخاطبان کانال ورزشی ایسنا در روبیکا قرار گرفتند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.