تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 46731

پیروزی یاران اسماعیل‌نژاد مقابل مدعی اصلی لیگ والیبال ایتالیا

پیروزی یاران اسماعیل‌نژاد مقابل مدعی اصلی لیگ والیبال ایتالیا

به گزارش ایسنا، در جریان هفته ۱۸ سوپر لیگ والیبال ایتالیا، شامگاه یکشنبه تیم والیبال ورونا به مصاف تیم قدرتمند پروجا رفت که این رقابت با پیروزی سه بر ۲ ورونا همراه بود. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۴، ۱۷ بر ۱۲

به گزارش ایسنا، در جریان هفته ۱۸ سوپر لیگ والیبال ایتالیا، شامگاه یکشنبه تیم والیبال ورونا به مصاف تیم قدرتمند پروجا رفت که این رقابت با پیروزی سه بر ۲ ورونا همراه بود. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۴، ۱۷ بر ۱۲ و ۱۵ بر ۱۳ به سود والیبال ورونا به پایان رسید.
امین اسماعیل‌نژاد ستاره و ملی پوش والیبال ایران که در سال جاری برای تیم والیبال ورونا بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و به کسب ۱۱ امتیاز بسنده کرد. اسماعیل‌نژاد در ست اول  و دوم در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت اما در ست چهارم به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد تا ۱۱ پوئن از حمله برای تیمش به دست بیاورد. ویلفردو لئون ستاره پروجا در این رقابت درخشید و توانست ۱۹ امتیاز برای تیمش کسب کند.
تیم والیبال ورونا با این پیروزی موقتا در رده پنجم لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفت. پروجا با این شکست همچنان در رده دوم سوپر لیگ والیبال ایتالیا ایستاده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.