تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 44975

پیروزی مهمدی و شکست سنگین عبدی در تورنمنت زاگرب

پیروزی مهمدی و شکست سنگین عبدی در تورنمنت زاگرب

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، امیر عبدی در ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مصاف رقبایشان رفتند. در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۴۳ شرکت‌کننده دارد، امیر عبدی در دور نخست برابر آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی به روی تشک رفت

به گزارش ایسنا، در آغاز رقابت های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، امیر عبدی در ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مصاف رقبایشان رفتند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۴۳ شرکت‌کننده دارد، امیر عبدی در دور نخست برابر آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی به روی تشک رفت و در شرایطی که نتیجه کار ۳ بر ۳ بود به علت کما کاری در خاک حریف نشست و حریف کروات با اجرای ۴ فن بارنداز پیاپی ۸ امتیاز گرفت و در نهایت عبدی در همان تایم نخست ۱۱ بر ۳ شکست خورد. عبدی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.
اما در وزن ۸۷ کیلوگرم که با حضور ۳۵ کشتی‌گیر برگزار می‌شود، علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر چنگ ویو وانگ از چین با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.