تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 34418

پیروزی برزیل و ایتالیا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

پیروزی برزیل و ایتالیا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

به گزارش ایسنا، درجریان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از صبح امروز (پنجشنبه) دو تیم آلمان و بلغارستان به مصاف هم رفتند که این رقابت  با پیروزی ۳ بر صفر آلمان همراه بود. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ ۲۲ به سود تیم

به گزارش ایسنا، درجریان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از صبح امروز (پنجشنبه) دو تیم آلمان و بلغارستان به مصاف هم رفتند که این رقابت  با پیروزی ۳ بر صفر آلمان همراه بود.
این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ ۲۲ به سود تیم ملی والیبال آلمان پایان یافت.
دیدار برزیل و هلند دیگر بازی‌ای بود که امروز برگزار شد. برزیل در رقابت خود مقابل هلند توانست به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند. این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰ به سود برزیل پایان یافت.
آمریکا و کوبا هم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر آمریکا همراه بود. آمریکا موفق شد با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۵ مقابل کوبا به پیروزی برسد.
والیبال ایتالیا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل کانادا قرار گرفت و به پیروزی سخت ۳ بر ۲ رسید. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰،  ۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ به سود ایتالیا پایان یافت.
در ادامه رقابت‌های امروز، تیم والیبال اسلوونی و چین از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت و آلمان از ساعت ۲۴:۰۰ مقابل آرژانتین قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.