تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 13144

پیام وزیر نفت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام وزیر نفت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، وزیر نفت در پیامی با تبریک چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر صنعت نفت، از آغازین روزهای حرکت ملت ایران، همراه و همپای همه مردم سهم بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند. متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است: «۲۲ بهمن‌ماه، یکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، وزیر نفت در پیامی با تبریک چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر صنعت نفت، از آغازین روزهای حرکت ملت ایران، همراه و همپای همه مردم سهم بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند.

متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«۲۲ بهمن‌ماه، یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ سرزمین ایران است. روزی که نهضت پرشور مردم، با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست و طرحی نو در انداخت تا عزت، آزادی و افتخار استقلال را در سایه جمهوری اسلامی از آرمان به واقعیت بدل کند.

کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر صنعت نفت، از آغازین روزهای حرکت ملت ایران، همراه و همپای همه مردم سهم بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند و همان‌گونه که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فرمودند: «… آن‌ها بودند که به‌واسطه اعتصاب خود و قطع نفت، نهضت را به پیروزی رساندند…».

در ۴۳ سال گذشته، چه در عرصه‌های جهاد و حماسه جنگ تحمیلی، چه در سال‌های دشوار بازسازی و چه در این روزها که توسعه، نوسازی و خودکفایی محور سیاست‌های صنعت نفت است، همت بلند شما همکاران شریف، در کنار خودباوری، توانمندی و تجربه گرانقدرتان، رکن اصلی همه موفقیت‌های عظیم و دستاوردهای بزرگی بود که امروز مایه افتخار ملت ایران است.

در آستانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله بیست و دوم بهمن به تک‌تک زنان و مردان سربلند و افتخارآفرین صنعت نفت، پیمان می‌بندیم که در راه حفظ آرمان‌های امام و شهدای انقلاب، عظمت ایران اسلامی، رفاه و آسایش مردم، لحظه‌ای از پا ننشینیم و در زیر لوای هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، همه توش و توان خود را در راه رقم زدن روزهایی روشن‌تر و پرافتخارتر بکار بگیریم.»

منبع : مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.