تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر : 16661

چرا جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسمیت نیافت؟

چرا جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسمیت نیافت؟

به گزارش ایسنا، روز گذشته قرار بود هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را در کمپ تیم‌های ملی برگزار کند اما این جلسه به دلایل مختلفی شکل قانونی به خود نگرفت چرا که فقط ۶ نفر در جلسه روز گذشته حاضر شدند که این تعداد، نتوانسته حدنصاب لازم برای رسمیت یافتن جلسه را تامین کند. از

به گزارش ایسنا، روز گذشته قرار بود هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را در کمپ تیم‌های ملی برگزار کند اما این جلسه به دلایل مختلفی شکل قانونی به خود نگرفت چرا که فقط ۶ نفر در جلسه روز گذشته حاضر شدند که این تعداد، نتوانسته حدنصاب لازم برای رسمیت یافتن جلسه را تامین کند.

از ۱۱ عضو قانونی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، فقط هشت نفر می‌توانستند قانونا در این جلسه شرکت کنند که از این بین دو نفر هم نتوانستند در جلسه حاضر شوند و در نتیجه جلسه سه ساعته شش عضو حاضر در جلسه صورت رسمی به خود نگرفت و بدون نوشتن و امضای صورت جلسه خاتمه یافت.

شهره موسوی، نایب رئیس زنان و خداداد افشاریان، عضو هیات رئیسه، دو عضو غایب بودند تا جلسه واجد شرایط لازم برای رسمیت یافتن یعنی حداقل دو سوم اعضای هیات رئیسه، نشود.

ظاهرا حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال قبل از شروع جلسه در همین رابطه از فیفا استعلام می‌گیرد و آن‌ها هم تایید می‌کنند که برای رسمی شدن جلسه حداقل باید هشت نفر (دوم سوم اعضا)حضور داشته باشند که چنین شرایطی احراز نمی‌شود.

با این حال روز گذشته عنوان شد که هیات رئیسه این فدراسیون از رسمیت افتاده است اما چنین مسئله‌ای فعلا درست نیست چرا که شهره موسوی با وجود بازداشت شدن به علت فعالیت‌های اقتصادی و شخصی خود، همچنان عضو هیات رئیسه است و هنوز از ترکیب اعضای هیات رئیسه خط نخورده است.

در نتیجه در شرایط فعلی، هیات رئیسه بدون حضور حداقل هشت نفر نمی‌تواند جلسه رسمی داشته باشد اما هنوز هیات رئیسه و در کل مدیریت کنونی این فدراسیون، قانونی و رسمی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.