تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 46173

پیام تسلیت زاکانی در پی درگذشت مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران

پیام تسلیت زاکانی در پی درگذشت مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از سایت شهر، علیرضا زاکانی در پیامی درگذشت محمد امیرآبادی – مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران – را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است: « کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ باسمه تعالی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از سایت شهر، علیرضا زاکانی در پیامی درگذشت محمد امیرآبادی – مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران – را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:
« کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ
باسمه تعالی
خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیز و ارجمندمان مرحوم محمد امیرآبادی، موجب بسی تأثر و تألم خاطر شد. آن مرحوم که از مدیرانِ جوان، خوشنام و پُرتلاش شهرداری تهران بود، با تخلّق به اخلاق حسنه، شکیبایی، اخلاص در عمل و روحیه جهادی، تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و حرفه‌ای به شهروندان عزیز تهرانی مبذول داشت و حقیقتاً در این عرصه مبارک، بسیار خوش درخشید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانگداز به خانواده محترم و معزّز ایشان و خانواده بزرگ شهرداری تهران، از درگاه الهی غفران و رحمت واسعه را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.»
گفتنی است محمد امیر آبادی – مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران – روز گذشته ( ۱۲ بهمن ماه) بر اثر گازگرفتگی درگذشت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.