تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 33798

پوتین از توجه و اولویت‌هایش در «عملیات ویژه نظامی» صحبت کرد

پوتین از توجه و اولویت‌هایش در «عملیات ویژه نظامی» صحبت کرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه طی مصاحبه‌ای با پاول زاروبین، خبرنگار تلویزیون روسیه-۱ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر زمان به پیشرفت عملیات ویژه نظامی اختصاص می‌دهد، گفت: البته که این کار اولویت اول من است. من روز را با

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه طی مصاحبه‌ای با پاول زاروبین، خبرنگار تلویزیون روسیه-۱ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر زمان به پیشرفت عملیات ویژه نظامی اختصاص می‌دهد، گفت: البته که این کار اولویت اول من است. من روز را با این کار شروع و تمام می‌کنم.
پوتین همچنین گفت که با شرکت‌های نظامی-صنعتی دائما در تماس است تا متوجه شود چه چیز دیگری برای این عملیات نیاز است و چگونه می‌توان تلاش‌ها را در این راستا افزایش داد.
رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد: کنفرانس‌ها، جلسات، تماس‌های تلفنی، گفت‌وگوهایی در رابطه با تولیدات با روسای شرکت‌ها، بخش فنی و کسانی که ترتیب کارها را انجام می‌دهند، برگزار می‌شود. ما پیرامون کارآمدی و اثربخشی آن‌ها صحبت می کنیم؛ درباره کمبودها و اینکه کجا و چه چیزی نیاز به بهبود دارد گفت‌وگو می‌کنیم. ما همچنین درخصوص اینکه چگونه و به چه روشی و با چه سرعتی به افزایش تلاش نیاز داریم، رایزنی می‌کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.