تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر : 23102

پلیس در وقایع اخیر سعی کرده فتنه را کنترل کرده و شهر در امنیت باشد

پلیس در وقایع اخیر سعی کرده فتنه را کنترل کرده و شهر در امنیت باشد

سردار کیومرث عزیزی فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران صبح یکشنبه ۱۷ مهر ماه در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و مسؤولان شهرستانی و استانی در یگان ویژه شرق استان تهران برگزار شد، با گرامیداشت نام و یاد تمام شهدای انقلاب اسلامی ایران بخصوص شهدای نیروی انتظامی که در راستای امنیت

سردار کیومرث عزیزی فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران صبح یکشنبه ۱۷ مهر ماه در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و مسؤولان شهرستانی و استانی در یگان ویژه شرق استان تهران برگزار شد، با گرامیداشت نام و یاد تمام شهدای انقلاب اسلامی ایران بخصوص شهدای نیروی انتظامی که در راستای امنیت مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، گفت: در هفته ناجا در شرق استان تهران، مسؤولان و مردم با حمایت خود از ناجا باعث تقویت و پیشرفت می‌شوند و این پیشرفت باعث خدمات رسانی بهتر می شود. 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: افتخار می‌کنیم خادم امنیت مردم هستیم، روزانه بیش از هزار خدمات به مردم در شرق استان تهران توسط پلیس ارائه می‌شود که باعث خشنودی ما است.
سردار عزیزی بیان کرد: حمایت های مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی باعث تقویت روحیه پلیس شد که باعث خدمت رسانی بیشتر می‌شود.
وی تصریح کرد: استانداری تهران بیش از ۴۰ میلیارد تومان به فراجا شرق استان تهران کمک کرده که این اعتبارات در راستای خرید تجهیزات صرف شده است و پلیس در مقابل تهدیدات منافقین و فتنه گران ایستاده است و این فتنه ننگین نیز رفع خواهد شد.
سردار عزیزی در پایان گفت: از حمایت‌های مردم، مسؤولان و ائمه جمعه و جماعت تقدیر می‌کنیم که باعث افزایش خدمتگزاران خود در فراجا شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.