تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 36096

پری پتی از تیم بسکتبال گرگان رفتنی شد؟

پری پتی از تیم بسکتبال گرگان رفتنی شد؟

به گزارش ایسنا، طبق خبرهای موجود از نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال ایران، شنیده می‌شود که باشگاه شهرداری گرگان در پی آن است تا قرارداد ستاره آمریکایی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما تا این لحظه موفق به انجام این کار نشده است. جادوگر عقاب‌ها که در این سال‌ها نقش پررنگی

به گزارش ایسنا، طبق خبرهای موجود از نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال ایران، شنیده می‌شود که باشگاه شهرداری گرگان در پی آن است تا قرارداد ستاره آمریکایی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما تا این لحظه موفق به انجام این کار نشده است.
جادوگر عقاب‌ها که در این سال‌ها نقش پررنگی در کسب سه قهرمانی متوالی و اخیرشان در سوپر لیگ ایران داشته، طبق خبرها پیشنهاداتی از برخی لیگ‌های کشورهای عربی دارد و همین امر باعث شده تا کار برای قهرمان ایران جهت تمدید قرارداد با این گارد سخت شود.
محمدرضا سیدالنگی، مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان نیز در رابطه با این موضوع به ایسنا گفت: ما با همه بازیکنان از فصل قبل مذاکراتی برای ادامه همکاری داشتیم اما شرایط مالی و اقتصادی در بسیاری از مواقع تعیین کننده‌اند. فعلا در حال مذاکره‌ایم.

بیشتر بخوانید:                          جذب ۳ ملی‌پوش بسکتبال توسط شهرداری گرگان

او در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط ستاره آمریکایی ماندنی است؟ تصریح کرد: رقمی پیشنهاد داده‌اند و ما هم رقم‌ها را برآورد می‌کنیم تا به نتیجه برسیم. امیدواریم که تیم را خوب ببندیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.