تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 44601

پرسپولیس تقویت نشود به مشکل می‌خورد

پرسپولیس تقویت نشود به مشکل می‌خورد

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر مس رفسنجان اظهار کرد: متاسفانه با تساوی برابر مس رفسنجان ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم. اگر پرسپولیس این دیدار را می‌برد از نظر امتیازی و شرایط روحی و روانی به صدر جدول نزدیک می‌شد. پرسپولیس در بازی‌های اخیر امتیازات

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر مس رفسنجان اظهار کرد: متاسفانه با تساوی برابر مس رفسنجان ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم. اگر پرسپولیس این دیدار را می‌برد از نظر امتیازی و شرایط روحی و روانی به صدر جدول نزدیک می‌شد. پرسپولیس در بازی‌های اخیر امتیازات لازم را کسب و خود را به ‌کورس قهرمانی نزدیک کرد اما متاسفانه با تساوی در این دیدار شرایط را دوباره برای خود سخت کرد.
وی گفت: اگر در نیم فصل دوم پرسپولیس در خط جلو، دفاع و کناره‌ها تقویت نشود با این تیم دچار مشکل می‌شود. بنابراین برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتد باید چند بازیکن خوب به سلیقه یحیی گل‌محمدی جذب کند، حتی ضرورت دارد بازیکن خارجی خود را که هیچ عملکرد مثبتی در تیم نداشت تغییر دهد و بازیکن خارجی دیگری را جایگزین او کند.
کرمانی مقدم تصریح کرد: پرسپولیس اگر نیمه دوم را احساسی بازی نمی‌کرد و به راحتی به تیم حریف پنالتی نمی‌داد شرایط بهتری داشت. البته مس رفسنجان در ضد حمله‌ها خیلی بهتر از پرسپولیس بود و موقعیت‌های آنها بیشتر بود، شانس آوردیم که گل دوم را نخوردیم. به اعتقاد من تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.
بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: مس رفسنجان بازی به بازی بهتر می‌شود و ساکت الهامی در هر تیمی که حضور داشته تاثیرگذار بوده است. شاید نیمه فصل اول شروع خوبی نداشت اما در نیمه دوم شرایطش بهتر شده است.
وی در پایان تاکید کرد: اگر پرسپولیس در نیم فصل دوم تیم خود را تقویت کند قطعا در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت دچار مشکل می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.