تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 30676

پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در بوستان آزادگان

پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در بوستان آزادگان

به گزارش ایسنا، محمد شیری با اعلام اینکه امروز- پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه- ویژه برنامه «دهکده بهار ایران در شهر خوبی‌ها» در بوستان آزادگان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه‌های دهکده بهار ایران از ابتدای نوروز و در تقارن با ماه مبارک رمضان در بوستان آزادگان با گستره مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ و برای

به گزارش ایسنا، محمد شیری با اعلام اینکه امروز- پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه- ویژه برنامه «دهکده بهار ایران در شهر خوبی‌ها» در بوستان آزادگان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برنامه‌های دهکده بهار ایران از ابتدای نوروز و در تقارن با ماه مبارک رمضان در بوستان آزادگان با گستره مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ و برای مردم پهنه جنوب شرق تهران برگزار شد.
شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه اختتامیه این برنامه‌ها عصر امروز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار خواهد شد، گفت: تلاش ما این بود که اقدامی نو صورت بگیرد و در همین راستا  کیک ۳۰ متری به وزن ۲۰۰ کیلوگرم و برای دو هزار نفر با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ توسط گروه‌های جهادی و با مشارکت تعدادی از قنادان پخت و توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توزیع این کیک توسط خدام حرم امام رضا (ع) انجام خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر این افطاری ساده همزمان با اذان مغرب بین شهروندان حاضر توزیع می شود.
شیری با بیان اینکه غرفه‌ها و پردیس‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی از ساعت ۱۷ برپا خواهد شد و تا لحظه اذان ادامه دارد، یادآور شد: از اذان مغرب، چایخانه و افطار رضوی با حضور خدام تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت و در این ساعت صلوات خاصه امام رضا (ع) قرائت و توزیع کیک آغاز خواهد شد.
بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به اجرای برنامه توسط عروسک‌های مستقر از ساعت ۱۷، اعلام کرد: استیج فرهنگی نیز با حضور هنرمندان رسانه ملی و برنامه عصر جدید از ساعت هشت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.