تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 10321

پایان مسابقات استعدادهای برتر بدمینتون گلستان/ نفرات برتر معرفی شدند

پایان مسابقات استعدادهای برتر بدمینتون گلستان/ نفرات برتر معرفی شدند

تقی کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از معادن استعدادهای برتر در رشته بدمینتون است، اظهار کرد: نکته مهم توجه به سنین پایه و آموزش درست به این عزیزان برای پرورش قهرمانانی است که همچون مسعود پیروزی در تیم ملی به خوبی بدرخشند. وی با بیان اینکه

تقی کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از معادن استعدادهای برتر در رشته بدمینتون است، اظهار کرد: نکته مهم توجه به سنین پایه و آموزش درست به این عزیزان برای پرورش قهرمانانی است که همچون مسعود پیروزی در تیم ملی به خوبی بدرخشند.

وی با بیان اینکه به همین منظور مسابقات استعدادهای برتر در سنین زیر 17، زیر15، زیر 13 و زیر 11 سال استان گلستان به میزبانی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد، افزود: این مسابقات در سالن سرداران شهید و با یاد و نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان با تاکید بر اینکه نتایج این مسابقات پس از یک روز مسابقه در رده های مختلف با درخشش بازیکنانی از علی آبادکتول، گنبدکاووس و گرگان رو به رو بود، خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 11 سال «مهیار محمدزاده» از «علی آبادکتول» قهرمان شد و «کامیار احمدپور» از شهرستان گنبدکاووس به مقام نائب قهرمانی رسید و «سیدامیرحجت حسینی» و «مصطفی خیری» هر دو از گنبدکاووس به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

کریمی در تشریح نتایج مسابقات در رده سنی زیر 13 سال، اضافه کرد: در این رده «کارن رجبلو» از رامیان، «امیرمحمد اصلانی» از علی آبادکتول، «رهام ریحانی» از گرگان و «ابولفضل عزیزی» از گنبدکاووس به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم مشترک را کسب کردند.

وی با تاکید بر اینکه در رده سنی زیر 15 سال «امیرحسین محمدزاده» از علی آبادکتول بر سکوی قهرمانی تکیه زد، ادامه داد: «محمدحسین رجبلی» از رامیان در این رده نائب قهرمان شد و «محمد احسان مهاجروطن» از علی آبادکتول و «محمد طاها رضایی» از گرگان به صورت مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان با اشاره به اینکه در رده سنی زیر 17 سال رتبه های برتر به گنبدی‌ها و گرگانی رسید، تصریح کرد: «امیرحسین یزدی» و «مهدی نظرپوی» از گنبدکاووس رتبه های اول و دوم و «مهدی کریمیان» و «امین علی‌راد» از گرگان به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.