تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 46809

پاکدامن: به مربی‌ای مانند کریستین بائو احتیاج داشتیم/ سهمیه تیمی قطعی است

پاکدامن: به مربی‌ای مانند کریستین بائو احتیاج داشتیم/ سهمیه تیمی قطعی است

به گزارش ایسنا، علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه ورزش و محیط زیست در مورد عملکرد خود در جام جهانی گرجستان بیان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و اردوی خوبی در فرانسه داشتیم و باید از رییس فدراسیون تشکر کنم. ما نزدیک ۶۰ – ۷۰ روز

به گزارش ایسنا، علی پاکدامن، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه ورزش و محیط زیست در مورد عملکرد خود در جام جهانی گرجستان بیان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و اردوی خوبی در فرانسه داشتیم و باید از رییس فدراسیون تشکر کنم. ما نزدیک ۶۰ – ۷۰ روز ظاهرا مربی نداشتیم و در این شرایط توانستم یک مدال ارزشمند را برای ایران بگیرم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در انفرادی و تیمی نماینده شایسته‌ای باشیم.
پاکدامن در مورد عملکرد تیم در بخش تیمی جام جهانی گرجستان و تکلیف سهمیه المپیک گفت: سهمیه انفرادی من سه، چهار ماه پیش قطعی شده اما تمرکز ما روی سهمیه تیمی است. همچنین دنبال رنکینگ خوب  انفرادی هستم تا در المپیک از ثمره آن استفاده کنم. راه کسب مدال در المپیک از همین مسابقات می‌گذرد. در انفرادی چون خودم هستم راحت‌تر بازی می‌کنم اما در بخش تیمی به دلیل مسئولیتی که در قبال تیم دارم محتاط‌تر بازی می‌کنم و همین باعث می‌شود که شرایط سخت‌تر شود. ما ۱۹ امتیاز از تیم ژاپن جلو هستیم. از نظر من سهمیه ما قطعی است اما در ایتالیا کار را تمام می‌کنیم چون ژاپن کار سختی دارد تا به ما برسد و باید در دو مسابقه مدال بگیرد.
کاپیتان تیم ملی در مورد همکاری تیم ملی ایران با کریستین بائو گفت: مربی خوب و با رزومه خوبی است و بعد از آقای فخری به چنین مربی‌ای احتیاج داشتیم.
او در مورد توقع مدال المپیک از شمشیربازی تاکید کرد: خوشحالم که توقع مدال از شمشیربازی وجود دارد چون نشان دهنده رشد و پیشرفت این رشته است اما توقع باید به حق باشد. همه تیم‌ها در المپیک قوی هستند و فکر می‌کنم صحبت کردن در مورد نتیجه المپیک الان زود است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.