تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 43374

پادوانی:‌ امیدوارم استقلال داربی را پرگل ببرد/ حتما دوباره شکایت می‌کنم

پادوانی:‌ امیدوارم استقلال داربی را پرگل ببرد/ حتما دوباره شکایت می‌کنم

لئاندرو پادوانی، مدافع پیشین استقلال، در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط آبی‌ها پیش از شهرآورد تهران اظهار کرد: از استقلال بی خبر نیستم، از طریق شبکه‌های اجتماعی و همینطور هوادارانی که به من پیام می‌دهند، اخبار را دنبال می‌کنم. او درباره اینکه پرسپولیس پس از حذف در لیگ قهرمانان آسیا به این مسابقه پا می‌گذارد،

لئاندرو پادوانی، مدافع پیشین استقلال، در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط آبی‌ها پیش از شهرآورد تهران اظهار کرد: از استقلال بی خبر نیستم، از طریق شبکه‌های اجتماعی و همینطور هوادارانی که به من پیام می‌دهند، اخبار را دنبال می‌کنم.
او درباره اینکه پرسپولیس پس از حذف در لیگ قهرمانان آسیا به این مسابقه پا می‌گذارد، گفت:  حذف در لیگ قهرمانان آسیا تاثیری روی روحیه بازیکنان نخواهد داشت چون داربی بازی خاصی است که هر بازیکنی دوست دارد در آن حضور داشته باشد.
پادوانی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی ۱۰۲ گفت:‌ داربی همیشه سطح بالایی دارد و البته برخی بازی‌ها هستند که در آن روند مسابقه خسته‌کننده می‌شود، به این دلیل که هیچ‌ تیمی نمی‌خواهد ببازد. با این وجود امیدوارم استقلال با نتیجه پرگل برنده شود تا هواداران با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.
«چه خاطره‌ای از حال و هوای داربی تهران داری؟» بازیکن برزیلی در این خصوص گفت: یادم می‌آید در هفته منتهی به داربی هواداران مقابل ورزشگاه چادر زده بودند و این جو به بازیکن انگیزه مضاعفی برای ورود به زمین و بردن بازی می‌دهد.
او با یادآوری خاطره داربی ۸۴ که با برد ۳ بر ۲ استقلال به پایان رسید، گفت: آن بازی واقعا بی نظیر بود. با برد در آن بازی ما روحیه زیادی گرفتیم چون تعداد کمی از افراد معتقد بودند که ما می‌توانیم در آن داربی برنده شویم.
«استقلال با جواد نکونام قهرمان می‌شود؟» پادوانی در پاسخ به این سوال عنوان کرد: البته که برد در داربی باعث دلگرمی افراد زیادی در داخل و خارج باشگاه می‌شود اما الان زود است که درباره قهرمانی نظر بدهیم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و چند تیم مدعی قهرمانی هستند، قطعا امیدوارم در پایان، استقلال قهرمان شود.
پادوانی در پایان و در پاسخ به این سوال که «گفته بودی از استقلال مجددا شکایت می‌کنی، آیا شکایت جدیدی داشتی؟» گفت: قطعا شکایت خواهم کرد چون من در زمین مسابقه مصدوم شدم و این منصفانه نیست که غرامت آن را دریافت نکنم. فیفا در مورد پرونده من قضاوت نمی‌کند، پرونده من باید بدون منافع سیاسی و بدون مداخله باشگاه مورد قضاوت قرار بگیرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.