تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 35767

وقتی پول نیست، چرا بازیکن باید به استقلال بیاید؟

وقتی پول نیست، چرا بازیکن باید به استقلال بیاید؟

علی حمودی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار کرد:  بعضی‌ها جوری با استقلال برخورد می‌کنند که انگار سابقه‌ای ندارد و شناخته شده نیست. خیلی از مردم وقتی ما را می‌بینند فکر می‌کنند که مسئولان در حال نابودسازی استقلال هستند. متاسفانه تیم بزرگ استقلال که در کنار

علی حمودی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار کرد:  بعضی‌ها جوری با استقلال برخورد می‌کنند که انگار سابقه‌ای ندارد و شناخته شده نیست. خیلی از مردم وقتی ما را می‌بینند فکر می‌کنند که مسئولان در حال نابودسازی استقلال هستند. متاسفانه تیم بزرگ استقلال که در کنار تیم پرسپولیس جزو نمادهای فوتبال ایران هستند و لیگ ما به خاطر حضور این دو تیم معروف است، چنین شرایطی پیدا کرده است.
وقتی پول نیست، نکونام چه کار کند؟
وی افزود: وقتی پولی در باشگاه نیست، نکونام می‌خواهد چه کاری انجام بدهند؟ چگونه بازیکنی انتخاب و توافق کنند؟ در یکی از خبرها خواندم طلبکاران باشگاه وسایل باشگاه را بردند. وقتی طلب‌های باشگاه در این حد است، واقعاً چه انتظاری می‌توان بابت نقل‌وانتقالات داشت؟ بازیکن خارجی که قطعاً باید پول دریافت کند تا پای میز امضای قرارداد بنشیند. بازیکن داخلی هم که قرارداد بسته، پولی دریافت نکرده است.
چرا بازیکنان باید به استقلال بیایند؟
بازیکن سابق استقلال تصریح کرد: در شرایطی که بازیکنان پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه‌های دیگر داشته باشند، چه دلیلی دارد به استقلالی بیایند که تکلیف وضعیت مالی‌اش خیلی روشن نیست. فکر می‌کنم باشگاه‌ استقلال پول بازیکنان جدیدش را پرداخت نکرده است.
بیشتر بخوانید

سقف بودجه باشگاه استقلال اعلام شد + سند

حمودی در ارزیابی وضعیت نقل و انتقالات استقلال، مدعی شد: در ابتدا استقلال استارت خوبی زد ولی به خاطر مسائلی که  بعد از مذاکره با بازیکن پرسپولیس پیش آمد همه را برکنار کردند. وقتی آقای خطیر به استقلال آمد، فردی به نام بابایی هم همراه او بود. سرمربی تیم از حضور بابایی ناراحت است. چرا خطیر بر حفظ این فرد اصرار دارد؟ سرمربی تیم از حضور این فرد رضایت ندارد.
انتظار معجزه از استقلال ندارم
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای آینده استقلال امیدی دارد؟ گفت: با شرایطی که استقلال دارد، خیلی به این تیم امید ندارم و نگران استقلال هستم. به توانایی آقای نکونام و بازیکنانی که فصل گذشته هستند، شکی نیست اما وقتی هزینه کرد تیم‌های پایین‌تر از استقلال را می‌بینم، تکلیف بازی دوستانه و اردوی آنها مشخص است، ولی استقلالی که با این شرایط بسته شود، انتظار معجزه ندارم. حتی اگر معجزه هم  برای استقلال صورت بگیرد، جز استثنات است و روزهای سختی در پیش دارد.

یا با استقلال مشکل دارند یا با نکونام
حمودی درباره سقف بودجه بیان کرد: سقف بودجه را هیچوقت قبول ندارم. دو، سه تیم هر بازیکنی را که دلشان خواست خریداری کردند اما برای استقلال سقفی گذاشتند که حتی تا همان میزان تعیین شده هم پولی برای پرداخت نیست. بازیکنان سال گذشته هنوز دستمزد خود را نگرفته‌اند. یک باشگاه در ترکیه و هر جایی اردو می‌زند و استقلال هنوز فکر 11 یا 15 بازیکن خودش است. از دو حالت خارج نیست یا با نام استقلال مشکل دارند یا با شخصیت آقای نکونام که می‌خواهند او را تخریب کنند.
تیم شانزدهم جدول هم بسته شده اما وضعیت استقلال مشخص نیست
حمودی در پایان گفت: تیم شانزدهم جدول بسته شده و بازی‌های دوستانه خودش را انجام داده. اما تکلیف تیم فوتبال استقلال با این همه طرفدار و جام، مشخص نیست. استقلال حتی یک اردوی خارج از تهران نتوانسته برگزار کند، اردوی خارجی پیشکش! درچنین شرایطی خیلی‌ها اول فصل می‌خواهند تقصیرها را گردن نکونام بندازند. به نظرم این افراد مشغول خیانت به استقلال هستند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.