تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 8419

وعده شهرخودرو به کوزین: تا فردا پولت را می‌دهیم

وعده شهرخودرو به کوزین: تا فردا پولت را می‌دهیم

به گزارش ایسنا، باشگاه شهرخودرو که به دلیل بدهی به استفانو کوزین، مربی سابق این تیم، پنجره های خود را بسته می‌بیند، پس از صحبت و توافق با این مربی ایتالیایی به او قول دادند که تا فردا (دوشنبه) مطالبات او یعنی حدود ۷۵ هزار دلار را پرداخت کنند تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود

به گزارش ایسنا، باشگاه شهرخودرو که به دلیل بدهی به استفانو کوزین، مربی سابق این تیم، پنجره های خود را بسته می‌بیند، پس از صحبت و توافق با این مربی ایتالیایی به او قول دادند که تا فردا (دوشنبه) مطالبات او یعنی حدود ۷۵ هزار دلار را پرداخت کنند تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند. کوزین در این رابطه به ایسنا، گفت: پس از صحبت‌هایی که صورت گرفت، آن‌ها به من و وکیلم قول دادند که تا فردا پول من را پرداخت می‌کنند و در غیر این صورت از شهرخودرو امتیاز کم می‌شود و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: دوست نداشتم من را مقابل هواداران بگذارند و زیرا من یک سال فوق‌العاده و بی‌نظیر را در ایران و در کنار مردم مشهد داشتم. امیدوارم مدیران این باشگاه به وعده‌های خود عمل کنند زیرا لیاقت شهرخودرو بیشتر از این جایگاه است.

باشگاه شهرخودرو که به تازگی و با پرداخت ۱۰ درصد قرارداد بازیکنان خود، آن‌ها را راضی به تمرین و دیدار با نفت مسجدسلیمان کرد، پس از گذشت ۳ هفته، بدون امتیاز در رده آخر جدول ۱۶ تیمی لیگ بیست و یکم قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.