تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 42730

وزنه‌برداران بدون وزنه‌زدن در گزینشی المپیک قطر

وزنه‌برداران بدون وزنه‌زدن در گزینشی المپیک قطر

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قطرکاپ از هفته جاری آغاز می‌شود و این رقابت ها گزینشی المپیک پاریس است. تیم مردان ایران با همان هفت نفر شرکت می‌کنند اما قرار است کسی وزنه نزند و تنها وزن کشی کنند. وزنه‌برداران باید پنج مسابقه گزینشی المپیک را پشت سر بگذارند اما در سه مسابقه وزنه بزنند

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قطرکاپ از هفته جاری آغاز می‌شود و این رقابت ها گزینشی المپیک پاریس است. تیم مردان ایران با همان هفت نفر شرکت می‌کنند اما قرار است کسی وزنه نزند و تنها وزن کشی کنند.
وزنه‌برداران باید پنج مسابقه گزینشی المپیک را پشت سر بگذارند اما در سه مسابقه وزنه بزنند و می‌توانند در دو مسابقه تنها وزن‌کشی کنند.
نواب نصیرشلال در این مورد به ایسنا گفت: هفت نفر را در لیست داریم و حسین سلطانی، مصطفی جوادی، رضا دهدار، رسول معتمدی، مهدی کرمی، آیت شریفی و علی داودی همه به قطرکاپ اعزام می‌شوند تا بتوانند از این موقعیت استفاده کنند. احتمالا شش، هفت نفر وزن‌کشی کنند. مسابقه‌ای که در آن رکورد ثبت کنیم، در قهرمانی آسیا ازبکستان و جام جهانی تایلند است. 
او در مورد اعزام نفراتی که در اردو نیستند، به قطر کاپ گفت: به هر حال خواستیم از این فرصت استفاده کنند. بعد از قطر کاپ هم به اردو دعوت می‌شوند تا برای قهرمانی آسیا آماده شوند. البته ممکن است چون فشردگی اردو زیاد بوده است ممکن است با فاصله به اردو دعوت شوند. 
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.