تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 43562

وزارت دفاع روسیه از انهدام ۳۳ پهپاد اوکراینی خبر داد

وزارت دفاع روسیه از انهدام ۳۳ پهپاد اوکراینی خبر داد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وزارت دفاع روسیه از منهدم کردن ۳۳ پهپاد اوکراینی بر فراز مناطق لیپستک، روستوف و ولگوگراد خبر داد. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «امشب جلوی تلاش رژیم کی‌یف برای انجام حمله‌ای تروریستی از طریق پهپادهای بال‌ثابت علیه اهدافی در خاک

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وزارت دفاع روسیه از منهدم کردن ۳۳ پهپاد اوکراینی بر فراز مناطق لیپستک، روستوف و ولگوگراد خبر داد.
به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «امشب جلوی تلاش رژیم کی‌یف برای انجام حمله‌ای تروریستی از طریق پهپادهای بال‌ثابت علیه اهدافی در خاک فدراسیون روسیه گرفته شد. سامانه‌های دفاع هوایی ۳۳ پهپاد را بر فراز مناطق لیپستک، روستوف و ولگوگراد رهگیری و منهدم کردند.»
جنگ پهپادی میان اوکراین و روسیه ادامه دارد و پیشتر، بامداد شنبه، رسانه‌های اوکراینی از حملات پهپادی روسیه به کی‌یف، پایتخت این کشور خبر دادند.
مقام‌های اوکراینی درباره این حملات خبری به رسانه‌ها نداده‌اند اما ویدئوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، پرواز پهپادهای انتحاری روسیه بر فراز کی‌یف را نشان می‌دهد.
روز شنبه، همچنین فرماندار کورسک در غرب روسیه از حمله پهپادی به ۲ منطقه در این استان خبر داد، اما اعلام کرد این حملات تلفاتی نداشته و خسارت‌های جزئی برجای گذاشته است.
اما وزارت دفاع روسیه، شامگاه جمعه، از حمله گسترده پهپادی اوکراین به شبه‌جزیره کریمه خبر داد و اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی این کشور ۳۲ فروند پهپاد اوکراینی را بر فراز این منطقه ساقط کرده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.