تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 47293

وزارت انرژی لبنان ادعاهای تل‌آویو درباره هدف گرفتن پایگاه‌های مقاومت را رد کرد

وزارت انرژی لبنان ادعاهای تل‌آویو درباره هدف گرفتن پایگاه‌های مقاومت را رد کرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، یک روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به کارگاه‌ها و انبارهای شهرک «الغازیة» که بر اساس این ادعا انجام شد که آنها انبارهای سلاح‌های مقاومت هستند، یک وب‌سایت مطالعاتی رژیم صهیونیستی تصاویری را از تونل انتقال آب به اداره آب بیروت و جبل لبنان را منتشر کرده

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، یک روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به کارگاه‌ها و انبارهای شهرک «الغازیة» که بر اساس این ادعا انجام شد که آنها انبارهای سلاح‌های مقاومت هستند، یک وب‌سایت مطالعاتی رژیم صهیونیستی تصاویری را از تونل انتقال آب به اداره آب بیروت و جبل لبنان را منتشر کرده و مدعی شد که این تونل نیز متعلق به مقاومت است!
در مقابل وزارت انرژی و آب لبنان امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد زیرساختی که در ویدیوی منتشر شده از سوی رژیم اشغالگر دیده می‌شود و در شبکه‌های اجتماعی مختلف هم به اشتراک گذاشته شده و دشمن مدعی شده که حاکی از وجود سایت‌های موشک در «جبیل» و «کسروان» است، متعلق به این وزارتخانه است.

این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرد، آنچه در ویدیو دیده می‌شود، مربوط به زیرساخت‌های موسسه آب بیروت و جبل لبنان و در واقع همان تونلی است که برای هدایت آب رودخانه «ابراهیم» به دلیل احداث سد «جنة» ساخته شده و هیچ ارتباطی با زیرساخت‌هایی که رژیم اشغالگر ادعا می‌کند، ندارد.
این وزارتخانه در پایان نیز تاکید کرد که بیانیه یاد شده را به این دلیل منتشر کرده تا به ادعاهای دشمن برای توجیه حملاتش علیه زیرساخت‌های موسسه‌های رسمی مربوط به منافع عمومی پایان دهد.
رژیم صهیونیستی درباره تصاویری که در این ویدیو دیده می‌شوند، مدعی شده که متعلق به یکی از مناطق نظامی مقاومت است که از آن برای به پرواز درآوردن پهپادها و موشک‌های «فاتح ۱۱۰» و «خیبر ۱» استفاده می‌کند.
تصاویر یاد شده با تصاویری از قبل متعلق به فعالیت‌های پیش‌آهنگی و ورزشی در روستاها و شهرک‌های اطراف که در آن پرچم‌های حزب‌الله لبنان دیده می‌شود، ترکیب شده تا مخاطبان را گمراه کند که این تاسیسات متعلق به مقاومت هستند.
ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه در دو حمله هوایی جداگانه، یک انبار متعلق به کارگاه تولید ژنراتور و نیز یک کارگاه تولید آهن واقع در شهرک «الغازیه» در جنوب شهر صیدا را با طرح این ادعا که انبارهای سلاح‌های مقاومت هستند، هدف قرار داد.
رژیم صهیونیستی این ادعاها را در تلاش برای توجیه حملات خود علیه غیرنظامیان لبنانی مطرح کرد، همانند ادعاهای دروغینش درباره وجود تونل‌های مقاومت زیر بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های شهری در غزه که برای توجیه حملات و کشتار جمعی فلسطینی‌های ساکن نوار غزه مطرح کرد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.