تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر : 36788

ورود هیات عمانی به صنعا برای ازسرگیری مذاکرات یمن

ورود هیات عمانی به صنعا برای ازسرگیری مذاکرات یمن

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سایت شبکه خبری المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن امروز در خبر کوتاهی از ورود یک هیات از عمان  به صنعا برای حل مسائل موجود در یمن و مذاکره با انصارالله درباره ازسرگیری مذاکرات با دولت مستعفی خبر داد. المسیره گزارش داد، هیات عمانی همراه با «محمد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سایت شبکه خبری المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن امروز در خبر کوتاهی از ورود یک هیات از عمان  به صنعا برای حل مسائل موجود در یمن و مذاکره با انصارالله درباره ازسرگیری مذاکرات با دولت مستعفی خبر داد.
المسیره گزارش داد، هیات عمانی همراه با «محمد عبد السلام» رئیس هیات مذاکره‌کننده یمن و سخنگوی جنبش انصارالله وارد فرودگاه بین‌المللی صنعا شد.
عبدالسلام در این رابطه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت هیاتی از عمان برای رایزنی با سران یمن، ارزیابی مرحله فعلی، ازسرگیری روند مذاکراتی و در راس آن‌ها رسیدگی به پرونده‌های انسانی وارد صنعا شد.
از مدتی قبل برخی تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای حل سیاسی و فراگیر بحران در یمن افزایش یافتند که شامل سفرهای هیات‌های سعودی و عمانی به صنعا و اقدامات بین‌المللی متعدد برای پیشبرد روند صلح هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.