تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 38632

ورمزیار: باید تیم ملی امید در این شرایط خوب نگه داشته شود

ورمزیار: باید تیم ملی امید در این شرایط خوب نگه داشته شود

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی امید اظهار کرد: حیف شد از مسابقات مقدماتی المپیک حذف شدیم. تیم ملی امید ناباورانه حذف شد چون نفرات خیلی خوبی داشتیم. روی یک بدشانسی و بی‌دقتی حذف شدیم. ما کادرفنی خوبی داریم و شرایط خوبی هم داشتیم اما شاید غرور زیادمان باعث شد به

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی امید اظهار کرد: حیف شد از مسابقات مقدماتی المپیک حذف شدیم. تیم ملی امید ناباورانه حذف شد چون نفرات خیلی خوبی داشتیم. روی یک بدشانسی و بی‌دقتی حذف شدیم. ما کادرفنی خوبی داریم و شرایط خوبی هم داشتیم اما شاید غرور زیادمان باعث شد به آن شکل بازی کردیم یا این‌که بی‌تجربگی کردیم. شاید ناآشنایی با داوری هم عامل مهمی بود که حذف شدیم.
او ادامه داد: ما سرمایه‌گذاری زیادی روی آمادگی و هماهنگی تیم ملی امید نمی‌کنیم. شاید آکادمی‌های ما باید خیلی قوی‌تر و فعال‌تر باشد. باید وضعیت را از گذشته بهتر کنیم. این تیم ملی امید را هیچکس به عهده نمی‌گرفت و خیلی از مربیان به دلیل زمان کم دعوت فدراسیون و پیشنهاد تیم ملی امید را رد کردند.

این پیشکسوت فوتبال در رابطه با عملکرد رضا عنایتی گفت: من به صورت کلی می‌خواهم بگویم باید یک کادر داشته باشیم که به کارش ادامه دهد. نمی‌گویم رضا عنایتی کارش را ادامه دهد. هر کسی می‌خواهد سرمربی تیم ملی امید باشد، باید ماندگار باشد و ادامه بدهد. هماهنگی میان مربی و بازیکنان باید وجود داشته باشد.
او از دلایل ناکامی ایران در مسیر المپیک و اختلاف فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک نیز عنوان کرد: اخطار اضافه گرفتن و اخطار بی‌مورد گرفتن خیلی تاثیرگذار بود اما می‌توان اختلاف فدراسیون فوتبال با کمیته ملی المپیک را هم جزو این دلایل نام برد. البته هر اختلافی را می‌توان در زمین حل کرد اما نباید در مسیر المپیک برای تیم حاشیه درست کنیم.
ورمزیار در رابطه با حضور تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: هر جامی خاصیت خودش را دارد. رقابت‌های المپیک بالاترینش بود و بعد از آن آسیایی هم می‌تواند تیم را هماهنگ‌تر کند. امیدهای ما تیم خوبی هستند اما این تیم برای مقدماتی المپیک خیلی خوب بود و ای کاش با همین بازیکنان در مقدماتی المپیک شرکت می‌کردیم. این تیم کنونی ترکیبی از بزرگان است و باید سعی کنیم تیم ملی امید را در این شرایط خوب نگه داریم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.