تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر : 13968

ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از گزینه‌های میزبانی از بازی ایران و لبنان است

ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از گزینه‌های میزبانی از بازی ایران و لبنان است

علیرضا تاج‌فیروز در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص احتمال برگزاری دیدار ایران و لبنان در دیدار انتخابی جام جهانی فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد صرفا به عنوان یکی از گزینه‌های میزبانی از این دیدار مطرح شده و باید منتظر بمانیم که این موضوع قطعی می‌شود یا خیر. وی

علیرضا تاج‌فیروز در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص احتمال برگزاری دیدار ایران و لبنان در دیدار انتخابی جام جهانی فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد صرفا به عنوان یکی از گزینه‌های میزبانی از این دیدار مطرح شده و باید منتظر بمانیم که این موضوع قطعی می‌شود یا خیر.

وی افزود: فدراسیون فوتبال برای برگزاری این دیدار نظر آستان قدس را هم جویا شده و فعلا به ما اعلام کرده‌اند که ورزشگاه امام رضا(ع) یکی از گزینه‌های میزبانی این بازی است.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه امام رضا(ع) برای تماشای این دیدار تاکید کرد: به عنوان مدیر عامل موسسه تربیت‌ بدنی آستان قدس با حضور بانوان در ورزشگاه موافق نیستم. البته اطلاعی از اینکه مدیران و متولیان آستان قدس بخواهند تصمیم دیگری اتخاذ کنند ندارم.

تاج‌فیروز ادامه داد: مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در فروردین ماه سال جاری با حضور هواداران خانم در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد. با حضور بانوان در ورزشگاه صرفا برای تماشای فوتبال مخالفم.

وی تصریح کرد: ممکن است تا زمان برگزاری بازی هزار و یک ماجرا رخ دهد و وضعیت کرونا به نحوی باشد که ستاد کرونا مخالف برگزاری بازی با حضور تماشاگران باشد. همچنین ممکن است مدیران ارشد استان با ورود تماشاگران مخالفت کنند. هنوز زود است در خصوص این مسائل صحبت کنیم.

مدیر عامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی یادآور شد: صاحب و مالک ورزشگاه امام رضا(ع) آستان قدس رضوی است و بابت حضور بانوان در ورزشگاه مدیران این آستان تصمیم‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.