تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 34709

واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به یزد

واگذاری میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به یزد

«مهران تیشه گران» در مجمع انتخاباتی هیات ورزش ناشنوایان استان یزد که صبح امروز در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: با تصمصم فدراسیون ایران و موافقیت کنفدراسیون آسیا برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به استان یزد واگذار شده که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد

«مهران تیشه گران» در مجمع انتخاباتی هیات ورزش ناشنوایان استان یزد که صبح امروز در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: با تصمصم فدراسیون ایران و موافقیت کنفدراسیون آسیا برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی ناشنوایان قهرمانی جهان به استان یزد واگذار شده که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی در خصوص علت واگذاری این مسابقات به استان یزد، گفت: علت سپردن این مسابقات به استان یزد به دلیل وجود زیر ساخت ها و امکانات مناسب برای این رشته و همچنین همکاری مسئولان و ورزشکاران مرتبط است.
تیشه گران با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون برای ورزش‌های ناشنوایان در یزد انجام شده است گفت: برگزاری مسابقات جهانی نقش مهمی در توسعه ورزش ناشنوایان و معرفی ظرفیت‌های یزد در این رشته دارد.
رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با بیان اینکه یزد در تیم‌های ملی رشته های ورزشی مختلف ورزشکار ملی پوش دارد که این امر گویای ظرفیت‌های خوب در استان است، افزود: برای توسعه ورزش‌های ناشنوایان یزد نیاز مبرم به یک سالن اختصاصی است که امیدواریم با حمایت خیران و همراهی مسئولان این مهم محقق شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: خیران و مسئولان با عنایت به شرایط خاص ورزشکاران این هیات باید در بخش‌های مختلف همکاری لازم داشته باشند.
سجاد رئیس  شد
مجمع انتخاباتی هیات ورزش های ناشنوایان استان یزد صبح امروز – سه شنبه ۲۰ تیر با حضور «مهران تیشه گران» رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان، «پرگر» رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، «زهیر حاجی حسینی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.
در این مجمع پس از رای گیری، «سیدمرتضی سجاد» با کسب ۱۲ رای از آراء ماخوذه به عنوان سکاندار جدید هیات ورزش های ناشنوایان استان انتخاب شد.
همچنین با انجام رای گیری و انتخاب اعضا مجمع، «ندا اثنی عشری» بعنوان نایب رئیس، «علی ارشادیان» بعنوان خزانه دار، مجید زرگر، کاظم شاکری و طیبه درودیان نیز به عنوان عضو هیات رئیسه و «علی چراغی‌نیک» به عنوان بازرس قانونی این هیات انتخاب شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.