تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 31179

واکنش پولادگر به اتهامات ساعی: وزیر اجازه بدهد از او شکایت می‌کنم

واکنش پولادگر به اتهامات ساعی: وزیر اجازه بدهد از او شکایت می‌کنم

سید محمد پولادگر در گفتگو با ایسنا، درباره چند مرتبه اتهامات مطرح شده از سوی هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو مبنی بر اینکه او دشمن تکواندوی ایران است و می‌خواهد ریشه تکواندو را بخشکاند، اظهار کرد: اولا این حرف ها کذب محض است و من بخاطر جایگاهی که الان در آن قرار دارم ملاحظه و

سید محمد پولادگر در گفتگو با ایسنا، درباره چند مرتبه اتهامات مطرح شده از سوی هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو مبنی بر اینکه او دشمن تکواندوی ایران است و می‌خواهد ریشه تکواندو را بخشکاند، اظهار کرد: اولا این حرف ها کذب محض است و من بخاطر جایگاهی که الان در آن قرار دارم ملاحظه و رعایت می‌کنم که بحث را بیرونی نکنیم.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، افزود: در مقابل این اتهامات سکوت کردم اما این حق را برای خودم محفوظ می‌دانم که اگر لازم دانستم و مدیر بالاتر این اجازه را به من داد علیه دروغ هایی که ایشان مرتبا تکرار کرده‌اند طرح دعوی کنم اما نمی‌خواهم وارد این بحث شوم.
وی با اشاره به پرداخت وزارت ورزش به فدراسیون تکواندو، خاطرنشان کرد: فقط این را بدانید در آخرین مرحله در فروردین ماه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به فدراسیون تکواندو پرداخت شد و اصلا ادعاهای مطرح شده صحت ندارد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، افزود: من اصلا با ایشان حرف هم نزده‌ام اما ایشان هر وقت که مشکلی برایش پیش می آید دنبال گردن می‌گردد تا آن ها را گردن او بیاندازد وگرنه ما هیچ مشکلی با تکواندو نداریم.
پولادگر در ادامه گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به سبقه طولانی‌اش در فدراسیون تکواندو حاضر است به این رشته کمک کند، گفت: قطعا کمک می‌کنم. تکواندو بخشی از زندگی من است. این حرف ها و ادعاهایی که مطرح می کنند خیلی خنده دار است و اهالی تکواندو به این حرف ها می خندند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از صحبت های مطرح شده ناراحت است، گفت: خیلی ناراحت می‌شوم اما دنبال حاشیه سازی نیستم. هر جایگاهی یک شانیتی دارد و شان جایگاهی که من در آن هستم این نیست که وارد این مسائل حاشیه‌ای غلط و نادرست شوم اما قطعا آدم‌ها بخاطر حرف‌هایی که می‌زنند باید یک روز پاسخگو باشند.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، درباره ارزیابی خود از عملکرد فدراسیون تکواندو،گفت: صحبتی دراینباره ندارم.
پولادگر در پایان درباره کار دشوار تکواندو برای کسب موفقیت در المپیک، خاطرنشان کرد: المپیک برای همه رشته‌ها سخت است، هر کس کمتر حاشیه درست کند و بیشتر به کار تخصصی‌اش بپردازد قطعا موفق تر خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.